V rámci zkvalitnění servisu směrem k e-shopům Zboží.cz dnes představuje Pokročilé měření konverzí. To e-shopům pomůže nejen ve zpřesnění současných statistik, ale umožní jim získat také detailní informace o provedených objednávkách a lépe poznat svoje zákazníky. Spuštění Pokročilého měření konverzí je snadné, všem zájemcům je k dispozici v administraci provozovny. Na testování novinky se podílel Shoptet.
Proč nasadit Pokročilé měření konverzí
E-shopy zjistí víc o provedené objednávce. Nejen že k ní došlo, ale i jaké zboží bylo zakoupeno.
Více statistik a detailů o uskutečněných objednávkách, které pomohou zvýšit výkon e-shopu. Do budoucna třeba výpočet podílu nákladů na konverzích.
Zpřesnění současných statistik.
Díky výhradně šifrovanému spojení a autorizaci pomocí neveřejného klíče jsou data spolehlivá a v bezpečí.
Díky asynchronnímu kódu se nezpožďuje načítání stránek e-shopu.
Detailnější informace o provedených objednávkách nám umožní lépe analyzovat trh. Budeme tak moci doporučovat produkty, které se skutečně prodávají, a e-shopy, s nimiž jsou lidé spokojeni.
Jak spustit Pokročilé měření konverzí
V administraci své provozovny (Správa provozovny > Měření konverzí) e-shop odsouhlasí obchodní podmínky pro Pokročilé měření konverzí.
Dále je třeba zkopírovat měřící kódy a nechat si je upravit správcem e-shopu. Jak na to popisuje nápověda k Měření konverzí.
Ověřít, zda se informace o objednávkách v pořádku zaznamenávají. Nejlépe pomocí testovacího sandboxu.
Zda jsou měřící kódy správně nasazeny, je možné ověřit v testovacím sandboxu. Zde si každý e-shop vygeneruje testovací kódy a následně zjistí, zda jsou všechny objednávky správně zaznamenány.
V případě, že e-shop využívá starší měřící kód, nebude nijak k jeho náhradě nucen. Avšak zároveň nebude možné mu zajistit výhody Pokročilého měření konverzí. Proto výměnu starších IFRAME kódů za novější asynchronní doporučujeme pro větší rychlost a spolehlivost.
Pro základní měření konverzí postačí jen frontendová část (JavaScript). Pro Pokročilé měření konverzí je potřeba zasílat i autorizovaná data z backendu.
Pro co největší komfort e-shopů spolupracujeme s výrobci nejběžnějších e-shopových řešení a máme již hotové, popřípadě v nejbližších dnech připravujeme integraci pokročilého měření do jejich systému. Samotný e-shop pak jen vyplní ID provozovny a tajný klíč, které zjistí v administraci své provozovny. Pokud běží e-shop na méně běžné platformě, je potřeba kvůli nasazení kódů oslovit svého správce.
Více informací o měření konverzí najdete na této stránce Nápovědy. Veškeré dotazy zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu tohoto roku. Změny v kategorickém stromě V průběhu března jsme se na Zboží naplno věnovali vyladění kategorií spadajících pod zahradu. Kromě nově založených kategorií jsme i některé smazali a přejmenovali. Doporučujeme vám zkontrolovat a …
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v únoru tohoto roku. Nově založené kategorie Na Zboží jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Zdraví | Doplňky stravy | CBDDomácí …
Novinkou jsou co-brandové bannery odkazující přímo do produktové karty na Zboží.cz. Jde o zcela nový reklamní formát, se kterým se můžete blíže seznámit v přehledné nabídce spolupráce se Seznamem s názvem Seznam Menu. Tyto bannery obsahují logo Zboží.cz a výrobce, grafika je ale v naší režii, vendoři dodávají jen seznam nabízených produktů. Tento typ inzerce je ve srovnání s klasickými bannery, které vedou na web výrobce, levnější. Kromě navýšení prodejů si díky zobrazení reklamy v ekosystému Seznam.cz, který měsíčně konzumuje 95 % české internetové populace, budete budovat povědomí o značce a produktech. V neposlední řadě se díky co-brandové kampani zlepší pozice vašich produktů v kategoriích Zboží.cz. Pokud jako značka dodáte i seznam autorizovaných prodejců, je možné v kartě produktu zobrazovat jen jejich nabídky. Díky dynamickému retargetingu je možné cílit další reklamu na uživatele, kteří si proklikli co-brandovou kampaň, a to prostřednictvím funkce reklamního systému Sklik.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.