Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od prosince 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu roku 2024.
V rámci zkvalitnění servisu směrem k e-shopům Zboží.cz dnes představuje Pokročilé měření konverzí. To e-shopům pomůže nejen ve zpřesnění současných statistik, ale umožní jim získat také detailní informace o provedených objednávkách a lépe poznat svoje zákazníky. Spuštění Pokročilého měření konverzí je snadné, všem zájemcům je k dispozici v administraci provozovny. Na testování novinky se podílel Shoptet.
Proč nasadit Pokročilé měření konverzí
Jak spustit Pokročilé měření konverzí
Zda jsou měřící kódy správně nasazeny, je možné ověřit v testovacím sandboxu. Zde si každý e-shop vygeneruje testovací kódy a následně zjistí, zda jsou všechny objednávky správně zaznamenány.
V případě, že e-shop využívá starší měřící kód, nebude nijak k jeho náhradě nucen. Avšak zároveň nebude možné mu zajistit výhody Pokročilého měření konverzí. Proto výměnu starších IFRAME kódů za novější asynchronní doporučujeme pro větší rychlost a spolehlivost.
Pro základní měření konverzí postačí jen frontendová část (JavaScript). Pro Pokročilé měření konverzí je potřeba zasílat i autorizovaná data z backendu.
Pro co největší komfort e-shopů spolupracujeme s výrobci nejběžnějších e-shopových řešení a máme již hotové, popřípadě v nejbližších dnech připravujeme integraci pokročilého měření do jejich systému. Samotný e-shop pak jen vyplní ID provozovny a tajný klíč, které zjistí v administraci své provozovny. Pokud běží e-shop na méně běžné platformě, je potřeba kvůli nasazení kódů oslovit svého správce.
Více informací o měření konverzí najdete na této stránce Nápovědy. Veškeré dotazy zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz
Tomáš