Rozhodli jsme se vylepšit stávající kategorii Oblečení a móda, a proto se lidé od 1. srpna inspirují přímo na Zboží.cz. Proměnili jsme kategorii tak, že kromě porovnání zboží nabídne i aktuální trendy prostřednictvím redakčně sestavených kolekcí. Zároveň jsme upravili celkovou podobu Zboží.cz a nově také najdete ve všech kategoriích i samostatné nabídky internetových obchodů.
Přehlednější kategorie Oblečení a móda
Na první stránce zobrazujeme 48 nabídek s velkými fotkami a informací, o jakou značku se jedná. Po najetí myší na obrázek ukazujeme detailnější název nabídky. Nakupující si tak může lépe prohlédnout nabízené zboží.
V kategorii Oblečení a móda prošlo revizí až 200 podkategorií. Nezůstali jsme však jen u módy. Z původních 2 900 kategorií jsme se rozrostli na 4 000.
Nový vzhled Zboží.cz
Ve výpisu hledaného zboží se u produktů nově zobrazují tři nejdůležitější parametry a u samostatných nabídek tzv. extra message. Jedná se o doplňkové informace k nabídce, třeba jako je doprava zdarma, dárek v ceně a další.
Filtrování v nabídkách jsme upravili tak, aby bylo ještě přehlednější. Nyní je stále rozbalené v postranním menu a je tedy možné v něm jednotlivé parametry upravovat po celou dobu vybírání. Například parametr barvy jsme vizuálně odlišili konkrétní barvou.
Podkategorie jsme umístili do horní lišty a přidali větší fotky, aby jejich prohlížení bylo ještě snadnější.
Zejména netechnické či unikátní nabídky teď bude snadnější umístit na výhodnější pozice. Doposud jsme takto zobrazovali pouze produkty.
Co zobrazování v konkrétní kategorii přináší? Internetové obchody mohou získat více zobrazení na lepších pozicích pro své nabídky. Především u netechnických nabídek, které se špatně párují nebo na ně nejsou vytvořeny Produkty, a u unikátních nabídek (ty, které nenabízí nikdo jiný), získají internetové obchody další možnost, jak své nabídky zobrazit hledajícím uživatelům. Obchody mohou lépe a rychleji propagovat novinky na trhu v určité kategorii.
Co je třeba pro správné zobrazování nabídek? Aby se samostatné nabídky zobrazovaly v příslušné kategorii, je potřeba, aby měly ve svém feedu u konkrétní položky tag CATEGORYTEXT s přesným názvem kategorie dle nápovědy.
Co je třeba pro filtrování v nabídkách? Pro filtrování v nabídkách doporučujeme internetovým obchodům, aby měly ve svém feedu naše parametry.
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.