Rozhodli jsme se vylepšit stávající kategorii Oblečení a móda, a proto se lidé od 1. srpna inspirují přímo na Zboží.cz. Proměnili jsme kategorii tak, že kromě porovnání zboží nabídne i aktuální trendy prostřednictvím redakčně sestavených kolekcí. Zároveň jsme upravili celkovou podobu Zboží.cz a nově také najdete ve všech kategoriích i samostatné nabídky internetových obchodů.
Přehlednější kategorie Oblečení a móda
Na první stránce zobrazujeme 48 nabídek s velkými fotkami a informací, o jakou značku se jedná. Po najetí myší na obrázek ukazujeme detailnější název nabídky. Nakupující si tak může lépe prohlédnout nabízené zboží.
V kategorii Oblečení a móda prošlo revizí až 200 podkategorií. Nezůstali jsme však jen u módy. Z původních 2 900 kategorií jsme se rozrostli na 4 000.
Nový vzhled Zboží.cz
Ve výpisu hledaného zboží se u produktů nově zobrazují tři nejdůležitější parametry a u samostatných nabídek tzv. extra message. Jedná se o doplňkové informace k nabídce, třeba jako je doprava zdarma, dárek v ceně a další.
Filtrování v nabídkách jsme upravili tak, aby bylo ještě přehlednější. Nyní je stále rozbalené v postranním menu a je tedy možné v něm jednotlivé parametry upravovat po celou dobu vybírání. Například parametr barvy jsme vizuálně odlišili konkrétní barvou.
Podkategorie jsme umístili do horní lišty a přidali větší fotky, aby jejich prohlížení bylo ještě snadnější.
Zejména netechnické či unikátní nabídky teď bude snadnější umístit na výhodnější pozice. Doposud jsme takto zobrazovali pouze produkty.
Co zobrazování v konkrétní kategorii přináší? Internetové obchody mohou získat více zobrazení na lepších pozicích pro své nabídky. Především u netechnických nabídek, které se špatně párují nebo na ně nejsou vytvořeny Produkty, a u unikátních nabídek (ty, které nenabízí nikdo jiný), získají internetové obchody další možnost, jak své nabídky zobrazit hledajícím uživatelům. Obchody mohou lépe a rychleji propagovat novinky na trhu v určité kategorii.
Co je třeba pro správné zobrazování nabídek? Aby se samostatné nabídky zobrazovaly v příslušné kategorii, je potřeba, aby měly ve svém feedu u konkrétní položky tag CATEGORYTEXT s přesným názvem kategorie dle nápovědy.
Co je třeba pro filtrování v nabídkách? Pro filtrování v nabídkách doporučujeme internetovým obchodům, aby měly ve svém feedu naše parametry.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu tohoto roku. Změny v kategorickém stromě V průběhu března jsme se na Zboží naplno věnovali vyladění kategorií spadajících pod zahradu. Kromě nově založených kategorií jsme i některé smazali a přejmenovali. Doporučujeme vám zkontrolovat a …
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v únoru tohoto roku. Nově založené kategorie Na Zboží jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Zdraví | Doplňky stravy | CBDDomácí …
Novinkou jsou co-brandové bannery odkazující přímo do produktové karty na Zboží.cz. Jde o zcela nový reklamní formát, se kterým se můžete blíže seznámit v přehledné nabídce spolupráce se Seznamem s názvem Seznam Menu. Tyto bannery obsahují logo Zboží.cz a výrobce, grafika je ale v naší režii, vendoři dodávají jen seznam nabízených produktů. Tento typ inzerce je ve srovnání s klasickými bannery, které vedou na web výrobce, levnější. Kromě navýšení prodejů si díky zobrazení reklamy v ekosystému Seznam.cz, který měsíčně konzumuje 95 % české internetové populace, budete budovat povědomí o značce a produktech. V neposlední řadě se díky co-brandové kampani zlepší pozice vašich produktů v kategoriích Zboží.cz. Pokud jako značka dodáte i seznam autorizovaných prodejců, je možné v kartě produktu zobrazovat jen jejich nabídky. Díky dynamickému retargetingu je možné cílit další reklamu na uživatele, kteří si proklikli co-brandovou kampaň, a to prostřednictvím funkce reklamního systému Sklik.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.