Dosud bylo možné společnost propagovat jen v jejím okolí. To bylo ale v řadě oborů omezující. Proto je nově možné se Seznamem naplno zacílit i na další města, ve kterých chcete být vidět. To oceníte, zejména pokud jste schopní dodat svou službu do jiného regionu.
„Jak to vypadá v praxi? Například firma, která sídlí v Pardubicích a zabývá se klimatizacemi od projektu až po realizaci, chce být vidět ve velkých městech, ze kterých může mít více zakázek. Nově si může přidat cílení třeba i pro Brno a Ostravu. Vycházíme při tom z úvahy, že pokud zákazník hledá „klimatizace Brno“, neshání firmu z Brna, ale takovou firmu, která mu klimatizaci do Brna dodá a následně ji zprovozní“ představil vychytávku Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.
Jak to funguje
Cílení si firma může přidat v rámci administrace podobně jako novou pobočku. Každé cílení může mít vlastní popis, kontakty, kategorie atp.
Navíc je pro něj možné nastavit samostatnou kampaň. U každého cílení je pak vidět, jak se mu daří v rámci okresu a kraje.
Oproti pobočce má ale cílení několik odlišností:
nemá přesnou adresu – zobrazuje se u něj adresa mateřské pobočky,
není označené na mapě,
nezobrazuje se v boxíku firmy na hlavní stránce Seznam.cz,
pokud nemá aktivní kampaň, nezobrazuje se vůbec,
pokud firma nemá aktivní žádnou kampaň, nezobrazuje se žádné cílení,
nezobrazí se, pokud zákazník hledá podle přesné GPS – funguje pouze u dotazů s lokalitou, tedy například „klimatizace Brno“.
Pro každou pobočku může mít firma až 3 cílení. Zároveň platí, že cílit se dá pouze na města, ve kterých firma pobočky nemá.
Každé cílení má k dispozici vlastní statistiky a i v rámci Google Analytics ho lze zobrazit v samostatné kampani.
Jak zlepšit svou pozici
Pokud máte Seznam naplno a rozhodnete se Cílení využít, můžete tím zlepšit svou pozici i v rámci kraje nebo celé ČR.
Například pokud máte nabídku za pobočku firmy v Pardubicích 12 Kč, v Praze 15 Kč a přidáte cílení na Brno za 13 Kč, pak do aukce pro ČR se vám započítá celých 40 Kč. Obdobně pokud cílíte na jednotlivé části Prahy, částky se sčítají do aukce za kompletní Prahu.
Další informace o nastavení a možnostech Cílení najdete v naší nápovědě nebo o ně můžete požádat svého obchodníka.
Během roku jsme pro vás připravili na Firmách spoustu novinek a vylepšení. Vybrali jsme ty nejzajímavější, které by vám neměly uniknout. O nových funkcích, které chystáme pro příští rok, vás budeme informovat.
Buďte na internetu vidět a nabídněte své služby co největšímu počtu zákazníků. Jak na to? Pomůže vám tarif Profituj od Firmy.cz. Ten váš firemní profil vylepší o další poutavé prvky a umožní vám se prezentovat na hlavní stránce Seznam.cz.
Pokud patříte mezi klienty Firmy.cz, možná vám v e-mailu přistál podezřelý e-mail s výzvou k platbě za přístup k uživatelskému účtu. Za touto zprávou v žádném případě nestojí Firmy.cz, jde o podvodný e-mail, který se z lidí snaží vylákat peníze. Jestliže vám podobný e-mail dorazil, na výzvu nereagujte.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.