6. 9. 2016

Díky cílení se teď ukážete i v místech, kde nemáte pobočku

Dosud bylo možné společnost propagovat jen v jejím okolí. To bylo ale v řadě oborů omezující. Proto je nově možné se Seznamem naplno zacílit i na další města, ve kterých chcete být vidět. To oceníte, zejména pokud jste schopní dodat svou službu do jiného regionu.

„Jak to vypadá v praxi? Například firma, která sídlí v Pardubicích a zabývá se klimatizacemi od projektu až po realizaci, chce být vidět ve velkých městech, ze kterých může mít více zakázek. Nově si může přidat cílení třeba i pro Brno a Ostravu. Vycházíme při tom z úvahy, že pokud zákazník hledá „klimatizace Brno“, neshání firmu z Brna, ale takovou firmu, která mu klimatizaci do Brna dodá a následně ji zprovozní“ představil vychytávku Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.

Jak to funguje

Cílení si firma může přidat v rámci administrace podobně jako novou pobočku. Každé cílení může mít vlastní popis, kontakty, kategorie atp.

image

Navíc je pro něj možné nastavit samostatnou kampaň. U každého cílení je pak vidět, jak se mu daří v rámci okresu a kraje.

Oproti pobočce má ale cílení několik odlišností:

  • nemá přesnou adresu – zobrazuje se u něj adresa mateřské pobočky,
  • není označené na mapě,
  • nezobrazuje se v boxíku firmy na hlavní stránce Seznam.cz,
  • pokud nemá aktivní kampaň, nezobrazuje se vůbec,
  • pokud firma nemá aktivní žádnou kampaň, nezobrazuje se žádné cílení,
  • nezobrazí se, pokud zákazník hledá podle přesné GPS – funguje pouze u dotazů s lokalitou, tedy například „klimatizace Brno“.

Pro každou pobočku může mít firma až 3 cílení. Zároveň platí, že cílit se dá pouze na města, ve kterých firma pobočky nemá.

Každé cílení má k dispozici vlastní statistiky a i v rámci Google Analytics ho lze zobrazit v samostatné kampani.

Jak zlepšit svou pozici

Pokud máte Seznam naplno a rozhodnete se Cílení využít, můžete tím zlepšit svou pozici i v rámci kraje nebo celé ČR.

Například pokud máte nabídku za pobočku firmy v Pardubicích 12 Kč, v Praze 15 Kč a přidáte cílení na Brno za 13 Kč, pak do aukce pro ČR se vám započítá celých 40 Kč. Obdobně pokud cílíte na jednotlivé části Prahy, částky se sčítají do aukce za kompletní Prahu.

Další informace o nastavení a možnostech Cílení najdete v naší nápovědě nebo o ně můžete požádat svého obchodníka.