7. 9. 2016

Co znamená sjednocená Peněženka pro Sklik

V minulých dnech se mohli všichni inzerenti Skliku dovědět o sjednocení Peněženky. Od nynějška tak stačí hlídat stav jednoho kreditu namísto několika. Změna s sebou však nese jiný postup při odhadování zbývajících financí, s čímž vám pomohou emailová upozornění.

Začátkem letošního července jsme zpřístupnili inzerentům možnost sjednocení dosavadních kapes v Seznam Peněžence do jedné jediné. V případě, že jste využívali jeden účet pro více služeb (Sklik, Firmy.cz, Zboží.cz, Sdovolená.cz a další), museli jste dosud dobíjet kapsu pro každou službu zvlášť. Díky tomu jste sice měli pod kontrolou investice na každé službě zvlášť, ale znamenalo to i více starostí s dobíjením kapes jednotlivých služeb. Jejich čerpání bylo samozřejmě různé. Peněženka se sjednocenými kapsami vám usnadní práci. Stačí totiž dobíjet jedinou kapsu, ze které čerpají všechny služby, které máte na daný účet navázané. Sjednocením Peněženky snižujeme vaši administrativní zátěž a nemusíte už řešit přesuny kreditu mezi kapsami.

Od 5. září 2016 je sjednocení kapes vyžadováno ve všech účtech, kde chcete dobít kredit. Čerpání již dobitého kreditu není v nesjednocené Peněžence nijak omezeno.

Co je potřeba po sjednocení nastavit či zkontrolovat?

  • Pravidla pro automatické snadné platby je potřeba nastavit znovu.
  • Kampaně, které kvůli nedostatku kreditu na službách neběží, mohou být po sjednocení Peněženky automaticky spuštěny. Proto byli inzerenti, kterých se to mohlo týkat, informováni prostřednictvím obchodních zástupců Seznamu.
  • Upozornění na pokles kreditu je potřeba nastavit znovu pouze pro kapsu Peněženka.

Co znamená sjednocená Peněženka pro uživatele Skliku

Pravděpodobně jste byli doposud zvyklí odhadovat z výše kreditu v pravém horním rohu rozhraní to, za kolik dní bude třeba dobít kredit. Díky sjednocení Peněženky se však zobrazuje částka, ze které mohou čerpat všechny služby, proto je třeba na to při plánování myslet.

nahled_kreditu
Náhled kreditu v rozhraní Sklik

Jak zjistím, kdy mám dobít kredit?

Po přihlášení do Klientské zóny zvolte položku Nastavení a v ní klikněte na Pokles kreditu. Zde si můžete nastavit emailová upozornění, které vám přijdou nastavený počet dní před předpokládaným datem vyčerpání kreditu a nebo si nastavíte upozornění na pokles kreditu pod konkrétní hladinu. Je na vás kolik upozornění si nastavíte.

nahled_penezenka
Nastavení upozornění na pokles kreditu

Peněženka počítá datum předpokládaného vyčerpání kreditu z čerpacích transakcí ze všech služeb. Spočítáme průměrné denní čerpání všech služeb a tím vydělíme aktuální zůstatek kreditu.

Doporučení

Nastavte si upozornění tak, abyste byli informováni o docházejícím kreditu dříve. Např. odhadujete-li denní čerpání na 1000 Kč, nastavte si upozornění na pokles  kreditu pod více hladin např. 3000 Kč 2000 Kč.

Průměrné denní čerpání vidíte hned po přihlášení do klientské zóny na dashboardu za všechny služby navázané na daný účet dohromady.

Pokud jste agentura, spravujete kampaně klientům bez měsíční fakturace inzertních nákladů a chcete klientovi pomoci s hlídáním finančních prostředků v Peněžence, neváhejte se na klienta obrátit ohledně informací o dalších případných službách navázaných na daný účet.

Časté dotazy k Seznam.cz Peněžence najdete v nápovědě.

Tým Skliku a tým Peněženky