S vlastnostmi i s novými funkcemi svého prohlížeče bude společnost Seznam.cz seznamovat veřejnost až do konce roku prostřednictvím reklamní kampaně. O překladači nebo o bezpečnosti prohlížeče se diváci dovědí ze čtyř televizních spotů, v nichž se Seznam.cz vrací ke skutečným hercům. Posledních několik let totiž promoval své služby spíše animovanými spoty. Kampaň také poběží na on-line kanálech včetně sociálních sítí.
„Prohlížeč od Seznamu nedávno prošel aktualizací a kampaň je proto načasovaná tak, aby novinky stejně jako jeho další vlastnosti představovala lidem až do konce roku. Čtyři spoty, které budeme spouštět postupně od 8. listopadu, představí bezpečí, které náš prohlížeč při brouzdání internetem poskytuje, asistenta psa Krastyho, překladač celých stránek a jednu z připravovaných novinek, kterou plánujeme spustit v prosinci,“ vysvětluje Pavel Snížek, manažer produktové komunikace Seznam.cz, a doplňuje, že „po několika letech se Seznam.cz v propagaci vrací k hraným televizním spotům. Vycházíme v nich z reálných situací, které se lidem na internetu běžně stávají. Ve spotech jsme vsadili na syna, který se vyzná, proto svému tátovi pomáhá a ukazuje, jak na práci s prohlížečem.“
Pětadvacetivteřinové spoty natočilo pro společnost Seznam.cz studio Boogie Films, nicméně kreativa vznikla v Seznam.cz. Lidé je mohou zahlédnout na stanicích TV Nova a TV Prima, nicméně kampaň běží také on-line, například na sociálních sítích nebo přímo na domovské stránce Seznam.cz. První spot je k vidění na Stream.cz.
Česká internetová jednička Seznam.cz vydala novou verzi svého Prohlížeče, která nabízí inovaci oblíbené funkce překladač webových stránek. Díky napojení na modernější technologii od brněnské firmy Lingea teď budou automatické překlady stránek přirozenější a srozumitelnější. První verze celostránkového překladače vznikla již v roce 2016. Funkce je integrována přímo do Prohlížeče a texty z webových stránek tak …
Kampaň Vánoce se Seznamem české internetové jedničky se zaměřuje na oslovení nových uživatelů Vyhledávání a podporu aplikace Seznam.cz v mobilních zařízeních. Hlavní myšlenkou komunikačního konceptu je poukázat na užitečné vychytávky ve Vyhledávání, například na chytré karty, které lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako jsou tipy na dárky nebo dekorace či recepty. Mediamix v rámci propagace …
Nová podzimní kampaň české internetové jedničky má za cíl zvýšit povědomí o Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz v mobilních zařízeních. Seznam.cz je silný technologický hráč, který chce prostřednictvím těchto dvou služeb uspokojit uživatelské potřeby lidí i při používání mobilu, a zároveň podpořit konzumaci obsahu a služeb skrze zmíněná mobilní zařízení. Televizní kampaň doplní online, tedy videa …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.