2. 12. 2020

Seznam.cz naváže na pohádkovou tematiku i ve své vánoční marketingové kampani. Podpoří Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz

Kampaň Vánoce se Seznamem české internetové jedničky se zaměřuje na oslovení nových uživatelů Vyhledávání a podporu aplikace Seznam.cz v mobilních zařízeních. Hlavní myšlenkou komunikačního konceptu je poukázat na užitečné vychytávky ve Vyhledávání, například na chytré karty, které lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako jsou tipy na dárky nebo dekorace či recepty. Mediamix v rámci propagace zahrnuje online i offline média.

Reklamní kampaň Vánoce se Seznamem je rozdělena na dvě části. První běží od 1. prosince a je zaměřena na Vyhledávání. Seznam.cz chce upozornit na to, že služba může být skvělým pomocníkem při hledání lokálních témat, a že lidem doručí kvalitní obsah prostřednictvím internetových tipů nebo rad a návodů, jak si užít letošní netradiční Vánoce.

Cílem druhé, novoroční části kampaně, která odstartuje 18. prosince a skončí 15. ledna 2021, je podpora stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení tuzemských uživatelů. „Rádi bychom lidem prostřednictvím našich dvou služeb, aplikace Seznam.cz a Vyhledávání, co nejvíce zpříjemnili pohyb na internetu při hledání vánočních témat a uspokojili jejich uživatelské potřeby zejména při používání mobilu,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.

Chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty v hlavní roli

Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost. „Z tohoto důvodu navazujeme na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v případě podzimní kampaně, v čele s hlavní postavou příběhu, děda Vševěda, k němuž si lidé chodí pro radu,“ dodává Mašková.

Mediamix zahrnuje online i offline média

Kreativní koncept vznikl v týmu interního marketingového oddělení Seznam.cz. Online část kampaně obsahuje bannerovou podporu a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií vydavatelství VLM a v rádiích Expres FM, Classic Praha a na rádiích společnosti Radiohouse.

Petra Dvořáková

PR specialistka