5. 10.

Kampaň Seznam v mobilu sází na pohádkovou tematiku a děda Vševěda

Nová podzimní kampaň české internetové jedničky má za cíl zvýšit povědomí o Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz v mobilních zařízeních. Seznam.cz je silný technologický hráč, který chce prostřednictvím těchto dvou služeb uspokojit uživatelské potřeby lidí i při používání mobilu, a zároveň podpořit konzumaci obsahu a služeb skrze zmíněná mobilní zařízení. Televizní kampaň doplní online, tedy videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.

„V kampani chceme poukázat zejména na to, že jsme jednička na hledání lokálních témat, a nasměrovat uživatele, aby i v mobilu hledali na Seznamu,“ vysvětluje Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz, a dodává, že formou pohádkových video spotů chce firma podpořit stahování aplikace Seznam.cz a službu Vyhledávání do mobilních zařízeních tuzemských uživatelů.

Chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty vyhledávají na Seznamu

Hlavní postavou reklamního příběhu, k níž si lidé chodí pro radu, je děd Vševěd. Moudrý muž ztvárňuje českost, na které si Seznam.cz v kampaních dlouhodobě zakládá. „Češi jsou národ, který má pohádky rád, a proto jsme na základě tohoto faktu volili i vhodná témata do příběhu, jako jsou houby nebo buchty,“ říká k pojetí kreativního konceptu Mašková.

Propagace běží od 24. září do 15. listopadu 2020 formou dvou hraných video spotů, které na základě konceptu marketingového týmu Seznam.cz připravila kreativní a produkční agentura Flux films. Mediamix zahrnuje online i offline média. Online obsahuje bannerovou podporu, video reklamu na platformě YouTube a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha a na rádiích společnosti Radiohouse. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova, Prima a sponzorský spot poběží v České televizi.

Voiceover namluvil český herec Jan Zadražil, který propůjčil svůj hlas i předchozím kampaním firmy Seznam.cz.

Petra Dvořáková

PR specialistka