Jak oslovit své zákazníky právě v tom okamžiku, kdy naše služby potřebují? Michal Zadák, manažer serveru Sreality.cz představuje způsob, jakým Seznam.cz pomáhá realitním kancelářím k efektivnímu získávání zakázek. Zjistíte, jaké výhody nabízí profil Seznam naplno a co přináší oslovení potenciálních klientů skrze nejnavštěvovanější místa českého internetu. Osminásobný nárůst návštěvnosti už stojí za úvahu, co myslíte?
Nabírání zakázek je pro realitní kancelář klíčovou záležitostí. Bez nových zakázek není aktuálních referencí, bez referencí není spokojených klientů, bez klientů není realitní kancelář vidět tak, aby získávala nové zakázky. Kruh se uzavírá. Proto jsme se na letošním Realitním kongresu věnovali tomu, jak může server Sreality.cz, s využitím souvisejících služeb společnosti Seznam.cz, pomoci nastavit kampaň, která realitní kanceláři bude efektivně přivádět nové zakázky.
Oslovte své zákazníky ve správné chvíli
Samotný server Sreality.cz zajišťuje prezentaci zakázek a prostřednictvím poptávkového formuláře umožňuje propojení s potencionálními zákazníky. Toho lze dosáhnout ještě lépe, je-li kancelář vidět a jsou-li k ní snadno dohledatelné reference. Proto představujeme službu Seznam naplno. Ta kombinuje výhody profilu na Firmy.cz v kombinaci s reklamním systémem Sklik. Firmy.cz zajišťují prezentaci realitní kanceláře včetně relevantních kontaktních údajů či přehledu nabídky služeb. Zejména potencionálním zákazníkům zprostředkovávají recenze předchozích zákazníků. Díky optimálnímu nastavení reklamy v Skliku pak realitní kancelář osloví zákazníka právě v tu chvíli, kdy jsou pro něj její služby relevantní.
Seznam naplno využívá znalost základního chování lidí, kteří buď hledají nemovitost k investici, nebo ji naopak chtějí prodat. Odpovídající přístup doporučíme jak lokální realitní kanceláři specializující se na místní trh, tak celorepublikové společnosti, jenž cílí primárně na navýšení počtu objednávek. Tento přístup se odrazí zejména ve způsobu zviditelnění na nejnavštěvovanějších českých stránkách: hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na Firmy.cz a Mapy.cz.
Z dosud realizovaných kampaní, které byly nastaveny konkrétním klientům „na míru“ vyplývá, že je možné dosahovat až 75 % nárůstu konverzí z profilu na Firmy.cz. Průměrná cena za spolehlivý kontakt na klienta prodávajícího svou nemovitost je přitom 750 Kč bez DPH. Jednoduše řečeno realitní kancelář během takto nastavené kampaně zasáhne osminásobně více lidí než při základním nastavení profilu Seznam zdarma.
Od září mohou realitní makléři, ale i široká veřejnost na Sreality.cz bezplatně zjišťovat, jak se pohybují ceny prodejů bytů v České republice. Cenová mapa prostřednictvím grafů vývoje reálných cen a interaktivních heatmap přehledně zobrazuje cenové rozdíly mezi jednotlivými regiony. Zeptali jsme se datové analytičky Šarloty Smutné, odkud Cenová mapa čerpá data a jak s nimi pracuje, aby zobrazovala to, co uživatele opravdu zajímá?
Sreality.cz spustily novou Cenovou mapu, která ukazuje skutečné – tedy realizované – ceny prodejů bytů na trhu. Údaje čerpá mimo jiné i z českého katastru nemovitostí, a proto může být užitečným pomocníkem jak pro realitní makléře, tak i pro širokou veřejnost. Cenová mapa je v pořadí třetím analytickým nástrojem, který Sreality.cz svým uživatelům bezplatně nabízejí.
Přinášíme vám aktuální data z nástroje Cenový kompas Sreality.cz. Žebříček vývoje cen bytů na portálu Sreality.cz o velikosti 40 až 60 metrů čtverečních ve všech krajích Česka, tedy v zásadě klasických 2+kk, kterých je dlouhodobě v nabídce zastoupeno řádově nejvíce. Soubor s daty naleznete v příloze ke stažení. „Právě u tohoto typu nemovitostí je vývoj …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.