Jak dosáhnout na kampaně, které nabírají zakázky?

6. prosince 2016

Jak oslovit své zákazníky právě v tom okamžiku, kdy naše služby potřebují? Michal Zadák, manažer serveru Sreality.cz představuje způsob, jakým Seznam.cz pomáhá realitním kancelářím k efektivnímu získávání zakázek. Zjistíte, jaké výhody nabízí profil Seznam naplno a co přináší oslovení potenciálních klientů skrze nejnavštěvovanější místa českého internetu. Osminásobný nárůst návštěvnosti už stojí za úvahu, co myslíte?

Nabírání zakázek je pro realitní kancelář klíčovou záležitostí. Bez nových zakázek není aktuálních referencí, bez referencí není spokojených klientů, bez klientů není realitní kancelář vidět tak, aby získávala nové zakázky. Kruh se uzavírá. Proto jsme se na letošním Realitním kongresu věnovali tomu, jak může server Sreality.cz, s využitím souvisejících služeb společnosti Seznam.cz, pomoci nastavit kampaň, která realitní kanceláři bude efektivně přivádět nové zakázky.

Oslovte své zákazníky ve správné chvíli

Samotný server Sreality.cz zajišťuje prezentaci zakázek a prostřednictvím poptávkového formuláře umožňuje propojení s potencionálními zákazníky. Toho lze dosáhnout ještě lépe, je-li kancelář vidět a jsou-li k ní snadno dohledatelné reference.  Proto představujeme službu Seznam naplno. Ta kombinuje výhody profilu na Firmy.cz v kombinaci s reklamním systémem Sklik. Firmy.cz zajišťují prezentaci realitní kanceláře včetně relevantních kontaktních údajů či přehledu nabídky služeb. Zejména potencionálním zákazníkům zprostředkovávají recenze předchozích zákazníků. Díky optimálnímu nastavení reklamy v Skliku pak realitní kancelář osloví zákazníka právě v tu chvíli, kdy jsou pro něj její služby relevantní.

image

Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.

Čeho může realitní kancelář dosáhnout?

Seznam naplno využívá znalost základního chování lidí, kteří buď hledají nemovitost k investici, nebo ji naopak chtějí prodat. Odpovídající přístup doporučíme jak lokální realitní kanceláři specializující se na místní trh, tak celorepublikové společnosti, jenž cílí primárně na navýšení počtu objednávek. Tento přístup se odrazí zejména ve způsobu zviditelnění na nejnavštěvovanějších českých stránkách: hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na Firmy.cz a Mapy.cz.

image

Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.

Z dosud realizovaných kampaní, které byly nastaveny konkrétním klientům „na míru“ vyplývá, že je možné dosahovat až 75 % nárůstu konverzí z profilu na Firmy.cz. Průměrná cena za spolehlivý kontakt na klienta prodávajícího svou nemovitost je přitom 750 Kč bez DPH. Jednoduše řečeno realitní kancelář během takto nastavené kampaně zasáhne osminásobně více lidí než při základním nastavení profilu Seznam zdarma.

 

Michal Zadák,

manažer Sreality.cz

image
Sdílet na sítích