Povánoční výprodeje začaly. I když cena sama o sobě nehraje při nákupu rozhodující roli, filtruje podle ní 11 % lidí na Zboží.cz. Ti ji začínají zvýšenou pozornost věnovat v čase výprodejů. Pro usnadnění orientace v záplavě výhodných nabídek přinášíme velký přehled produktů, které jsou v e-shopech nejčastěji zlevněné, a průměrné výše slevy.
Co je možné nakoupit nejvýhodněji? Na internetu najdeme největší slevy v kategorii Dům, byt a zahrada. „Až o třetinu levněji je možné v e-shopech pořídit doplňky do bytu či do kuchyně a jídelny. Překvapivě nejčastěji ve slevě najdeme zboží z oblasti auto-moto. Vedle sezonního přezutí zde jsou k dostání i samotné součástky, jako například brzdové kotouče či těsnění motorů,“ komentuje Milan Šmíd, manažer služby Zboží.cz.
O tom, že se obchodníci snaží zákazníky přilákat i v kategoriích, kde lidé nakupují méně často, svědčí i množství slev v oblasti módy. „Při nákupu zimního kabátu je pro mnohé rozhodující možnost vyzkoušet si jej, osahat. Obchodníci to vědí, proto nabízejí stále lepší servis. Od blízkosti a dostupnosti výdejního místa, garanci vrácení zboží, až po možnost vyzkoušet si objednané oblečení přímo na výdejně,“ dodává Šmíd.
Naopak mnohem menší slevy, než by se dalo očekávat, se týkají elektroniky a počítačů, tedy produktů, které on-line nakupují lidé běžně. „Výjimkou zde jsou mobilní telefony včetně veškerého příslušenství. Avšak rozhodně nemůžeme očekávat žádný velký pokles. Oproti obvyklým cenám jde o snížení kolem deseti procent,“ říká Šmíd.
Zákazníci dnes čelí náročnému rozhodování. V záplavě nabídek od nespočtu e-shopů je pro ně výběr správného produktu a obchodu výzvou. Úspěšné e-shopy vynikají vizuálně, přínosnými informacemi i precizním nastavením nabídek. Právě to je odlišuje od těch, které se ztrácí v davu. Ukážeme vám postupy, díky kterým klienti výkonnostní marketingové agentury Advisio porážejí konkurenci.
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Kampaně typu Zboží.cz v Skliku se nově stávají kampaněmi typu Nákupy. Nový název lépe vystihuje současný zásah inzerce, který už delší dobu široce přesahuje cenový srovnávač Zboží.cz. Nepleťte si ale název srovnávače Zboží.cz, který pro návštěvníky zůstává stejný.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.