Povánoční výprodeje začaly. I když cena sama o sobě nehraje při nákupu rozhodující roli, filtruje podle ní 11 % lidí na Zboží.cz. Ti ji začínají zvýšenou pozornost věnovat v čase výprodejů. Pro usnadnění orientace v záplavě výhodných nabídek přinášíme velký přehled produktů, které jsou v e-shopech nejčastěji zlevněné, a průměrné výše slevy.
Co je možné nakoupit nejvýhodněji? Na internetu najdeme největší slevy v kategorii Dům, byt a zahrada. „Až o třetinu levněji je možné v e-shopech pořídit doplňky do bytu či do kuchyně a jídelny. Překvapivě nejčastěji ve slevě najdeme zboží z oblasti auto-moto. Vedle sezonního přezutí zde jsou k dostání i samotné součástky, jako například brzdové kotouče či těsnění motorů,“ komentuje Milan Šmíd, manažer služby Zboží.cz.
O tom, že se obchodníci snaží zákazníky přilákat i v kategoriích, kde lidé nakupují méně často, svědčí i množství slev v oblasti módy. „Při nákupu zimního kabátu je pro mnohé rozhodující možnost vyzkoušet si jej, osahat. Obchodníci to vědí, proto nabízejí stále lepší servis. Od blízkosti a dostupnosti výdejního místa, garanci vrácení zboží, až po možnost vyzkoušet si objednané oblečení přímo na výdejně,“ dodává Šmíd.
Naopak mnohem menší slevy, než by se dalo očekávat, se týkají elektroniky a počítačů, tedy produktů, které on-line nakupují lidé běžně. „Výjimkou zde jsou mobilní telefony včetně veškerého příslušenství. Avšak rozhodně nemůžeme očekávat žádný velký pokles. Oproti obvyklým cenám jde o snížení kolem deseti procent,“ říká Šmíd.
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.