Jak zvýšit proklik na webové stránky o 210%

20. února 2017

Klient Knihy Dobrovský měl na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz.

image
  • Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému jsme jej zviditelnili na nejnavštěvovanějších českých stránkách: hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na Firmy.cz a Mapy.cz.
  • Spustili jsme aukci v kategoriích, které mají nejvyšší návštěvnost. Aukci jsme nastavili tak, aby byl klientův firemní profil v nejnavštěvovanějších kategoriích a na nejhledanější klíčová slova (např. knihkupectví atd.) do 5. místa v okrese, kraji i ČR.
  • Přidali jsme vyhledávací dotazy s nadprůměrnou hledaností mezi sledovaná klíčová slova.
  • Nastavili jsme notifikační e-maily, které klienta automaticky upozorní, pokud klesne pod požadovanou pozici kvůli vyšší konkurenční nabídce v aukci.
  • Spuštěním kampaně na vybraná klíčová slova jsme zviditelnili firemní profil klienta na hlavní straně Seznam.cz.
  • Díky umístění na 1.–5. pozici v ČR se klient na některá klíčová slova zobrazoval i ve firemních upoutávkách na první straně výpisu při fulltextovém vyhledávání.

Jaké výsledky klientovi celá kampaň přinesla se můžete dočíst v naší nové případové studii

Sdílet na sítích