Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od ledna 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v prosinci roku 2024.
Chcete získat ještě více zákazníků? Buďte na ně připraveni a využijte všech možností Zboží.cz.
Máme pro vás 19 tipů, díky kterým budou vaše kampaně ještě efektivnější.
Přinášíme vám ty nejdůležitější tipy pro efektivní nastavení kampaně. Podívejte se na všech 19 tipů.
1. Ke kontrole XML feedu využívám online validátor
Na adrese zbozi.cz/validace-feedu si kontroluji, zda uvedené tagy odpovídají specifikaci Zboží.cz.
2. Správně pojmenovávám nabídky
Aby se mé nabídky dobře párovaly, snažím se o co největší shodu jejich názvů s názvy produktů na Zboží.cz.
3. Vyplňuji odlišné názvy v polích PRODUCTNAME a PRODUCT
PRODUCTNAME je hlavní a povinný tag, který slouží pro párování nabídek k produktům. Do PRODUCT vyplňuji podrobnější názvy, pod kterými se mé nabídky zobrazují v samostatném výpisu.
4. Vyplňuji k nabídkám EAN kódy
U nabídek vyplňuji EAN kódy, díky kterým se zvyšuje pravděpodobnost správného automatického napárování na produkty Zboží.cz.
5. Doplňující informace uvádím do EXTRA_MESSAGE
U všech nabídek vyplňuji tag EXTRA_MESSAGE, který slouží k zobrazení doplňkových údajů u konkrétních nabídek, jako například doprava či dárek zdarma atp.
Milan