Peněženka, kterou klienti využívají k úhradě inzerce nejen v Skliku, ale i na dalších službách Seznamu, nově umožňuje převádět kredit mezi účty ve vlastnictví jednoho inzerenta. Kdy funkci využijete a jaké jsou podmínky?
Nově v Klientské zóně najdete možnost Převod kreditu na jiný účet
Sklik, Firmy.cz, Zboží.cz, Sdovolená.cz a další služby Seznamu jsou hrazeny prostřednictvím Peněženky, která je přístupná v Klientské zóně.
Někteří naši klienti využívají pro inzerci více než jeden účet, případně více účtů využívali v minulosti. Stane se tak, že vyvstane potřeba převést kredit dobitý na jednom účtu, který již nebude dále využíván, na účet jiný, na kterém je aktivní inzerce.
Jaké jsou podmínky převodu?
- Účty, mezi kterými dochází k převodu, jsou autorizovány na stejné IČ
- Převádět nelze kredit starší než 3 roky
- Lze převést pouze kredit dobitý přes objednávku, kartou a Snadnou platbou
Jaký je postup převodu?
Nabídnutý kredit bude zablokován do doby, než ho cílový účet přijme. Pokud není nabízený kredit přijat cílovým účtem do 4 dnů, je blokování zrušeno a kredit je vrácen na původní účet. Inzerentovi následně přijde opravný daňový doklad poštou nebo mailem, pokud má nastavenou elektronickou fakturaci. Daňový doklad musí inzerent potvrdit.
Připomínáme, že po sjednocení kapes Peněženky, ke kterému došlo loni, je kredit společný pro všechny služby využívané v jednom účtu. Nejedná se tedy pouze o převod kreditu v rámci Skliku.
Doufáme, že díky možnosti převodu kreditu mezi účty bude vaše práce se službami Seznamu opět o něco příjemnější.
Tým Skliku a tým Peněženky