Zjednodušujeme práci s bannery v Skliku

25. dubna 2017

Obsahová síť Skliku v minulých letech zažila velký rozvoj – přibyly nové prémiové plochy, máte k dispozici nové způsoby cílení a další funkce. Aby byla inzerce v obsahové síti efektivní, musí být jednoduché i samotné založení kampaní. Snižujeme proto počet standardních rozměrů bannerů, což sníží náročnost přípravy podkladů i nastavení kampaní.


Kterých rozměrů se zrušení týká?

Zrušené formáty

468 x 282
600 x 190
250 x 250
336 x 280
320 x 50

K dispozici vám následně zůstane 11 podporovaných rozměrů, se kterými pokryjete celou obsahovou síť Skliku.

Časový harmonogram

Od dnešního dne nemají partnerské weby (program Sklik Partner) možnost vytvářet a umisťovat nové reklamní jednotky ve výše uvedených rozměrech.

Od 2. května 2017 přestanou mít inzerenti Skliku možnost nahrávat nové bannery v rušených rozměrech.

Bannery ve formátech, které přestáváme podporovat, zůstanou v rozhraní Skliku v normálním režimu včetně veškerých statistik. Počet zobrazení se bude postupně snižovat, jak budou majitelé partnerských webů reklamní jednotky v rušených rozměrech nahrazovat jinými.

Rozměry bannerů s největším zásahem

V případě, že si nadále nemůžete dovolit tvořit kreativy ve všech nově podporovaných formátech, doporučujeme s tvorbou začít u těchto:

300 x 600
480 x 300
300 x 250
970 x 310
320 x 100
300 x 300

Výše uvedené rozměry mají největší zásah pohledem množství prokliků.

Věříme, že tato změna zjednoduší práci s bannery v obsahové síti Skliku.

Za celý tým Skliku David Velechovský a Lukáš Svoboda

Sdílet na sítích