Trainee program 2017. Co čeká nové zájemce a 7 důvodů, proč se přihlásit

4. dubna 2017

Historicky první Trainee program v online marketingu probíhá v Seznamu od 1. září. Na blogu jste si již mohli přečíst rozhovor se studentkami, které prošly pozicemi PPC optimalizátor, PPC konzultant a RTB specialista. Nám se Trainee program zalíbil natolik, že v 2. roce zapojíme více oblastí z online marketingu – vytíženost reklamního prostoru, partnerské weby, cenové srovnávače i obsah a video.

Co nám na Trainee programu přijde nejzajímavější? Tentokrát jsme se zeptali našich manažerů, kteří mají 1. ročník na starosti.

Jedná se o skvělou příležitost nejen pro studenty, ale také pro jednotlivé týmy v Seznamu. „Specialisti se studenty po celou dobu spolupracují. Od zaškolení až po práci na reálných klientech. Zároveň si vyzkouší, jaké to je, mít zodpovědnost za jejich výsledky.”, doplňuje Matěj Lopata, který má v Skliku na starosti tým PPC optimalizátorů.

Kamila

Kamila Spurná začala Trainee program v týmu PPC optimalizátorů a následně se přesunula do týmu konzultantů, kde nyní spolupracuje s Rudou Pečenkou.

Matěji, u tebe v týmu byla Kamila 3 měsíce. Jak spolupráci nyní hodnotíš?

Matej

„Chceme, aby se Trainee program stal nedílnou součástí Skliku. Kamila ukázala, jak velkým přínosem může Trainee program být.”

Rudo, co se u tebe pro Kamilu změnilo?

Ruda

„Kamila v KONZ službách okusila PPC z pohledu doporučení, analýz a předávání know-how klientům a agenturám.“

To je velký krok od fyzické správy PPC kampaní. Jak spolupráci nyní hodnotíš?

„Musím říct, že náš investovaný čas do vzdělání Kamily se nám zúročil a nyní se již Kamila plně orientuje v kampaních, analýzách, doporučeních v Skliku a pomáhá konzultantům při jejich denních aktivitách.” Zároveň Ruda dodává: „Kamila, jakožto studentka vysoké školy, pomáhá s vedením Sklik studentské kampaně 2017, kdy se dostala na druhý břeh a poznává organizační stránku těchto aktivit směrem k vysokým školám.“

Jana

Jana Šušková se dostala do oddělení RTB, kde spolupracuje s Filipem Hromkem už 8. měsíc. „Jana byla při jejím příchodu neposkvrněna online marketingem a byla výzva ji složitou problematiku RTB vysvětlit.“  Vzpomíná Filip a ještě dodává: „Zároveň to pro nás byla skvělá zpětná vazba, právě díky její neznalosti online problematiky.“

Filipe, co tedy Jana už umí?

Filip

„Za dobu, co u nás působí, jsme ji naučili vše od fungování RTB systémů přes komunikaci s klienty až po optimalizaci klientských kampaní.”

Holkám se zalíbila jedna služba, u které už zůstaly. Vy si ale můžete vyzkoušet všechny a zjistit, která vám sedí opravdu nejlépe.

Mezi nově zapojené služby patří vytíženost reklamního prostoru, partnerské weby, cenové srovnávače i obsah a video.

Martin
„Pokud se chcete dozvědět, jak se hledá nové efektivní místo pro umístění reklamy, jak probíhá tzv. A/B testování a jak se udržují vztahy s největšími českými weby, potom neváhejte s přihlášením do mého týmu.”, vzkazuje Martin Paták, manažer služby Sklik Partner.

Jestli chcete proniknout do PPC a online trhu, tak vám Matěj Lopata vzkazuje: „Staňte se součástí našeho týmu, který je vynikajícím startem budoucí kariéry.”, a pokud k tomu chcete přidat ještě plánování strategie pro největší klienty a komunikaci s nimi, tak Ruda Pečenka má jasno: „Pro šikovné uchazeče máme dveře otevřené a těšíme se na ně.”

Také Filip Hromek za RTB se těší na spolupráci s dalšími z vás a říká: „Účastníkům Trainee programu můžeme v relativně krátkém čase nabídnout komplexní pohled pod pokličku RTB v ČR. Poznají, jak funguje strana vydavatele, ale i strana zadavatele, který RTB využívá. Případně můžeme pomoci s diplomovou prací, oponenturou i konzultací.“

Milan

Dáváme příležitost i těm, kteří by chtěli být součástí jednoho z největších cenových srovnávačů v ČR. „Seznámíme vás s fungováním samotné služby a odhalíme, jak se služba vyvíjí z produktové stránky. Naučíme vás pracovat s klienty a jak předávat informace do obchodních týmů. V poslední řadě vám ukážeme, jak se dělají PR výstupy pro tiskovky a komunikace k e-commerce trhu.“, říká Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Tým a spolupráce s Milanem Šmídem Tým a spolupráce s Milanem Šmídem

7 důvodů, proč se přihlásit

  1. Spolupráce s odborníky ve svém oboru.
  2. Moderně vybavené pracoviště.
  3. Flexibilní pracovní doba.
  4. Notebook a mobil i k osobním účelům.
  5. Přátelské prostředí.
  6. Stáž je placená.
  7. Pomůžeme vám s diplomovou prací.

A pokud se vám u nás bude líbit, po ukončení stáže se můžeme domluvit na dlouhodobé spolupráci či práci na plný úvazek.

Tak neváhejte a přihlaste se do jedinečného Trainee programu v online marketingu od Seznamu. Konec zasílání přihlášek je 17. 4. 2017, tak ať vám to neuteče.
Zobrazit více >>>

Za tým Skliku Karolína Buková

Sdílet na sítích