Michal Heisig, který v Seznam.cz na pozici obchodního ředitele působil od roku 2009, se po osmi úspěšných letech rozhodl ze společnosti odejít. Jeho roli přebírá Martin Švarc, který v Seznam.cz doposud působil v oddělení Business Developmentu, kde měl na starosti strategii reklamních systémů a rozvoj výtěžnosti reklamního prostoru. S odcházejícím Michalem Heisigem spolupracoval například při přípravě plánu tržeb na rok 2017.
„Seznam se stále více soustředí na nové technologie, které pomáhají s efektivním prodejem našeho reklamního prostoru. Je potřeba celý obchod posouvat tímto směrem, a to je disciplína, kde má Seznam k dispozici silnějšího hráče, než jsem já. Martina jsem do firmy v roce 2015 doporučil a jsem rád, že nabídku stát se obchodním ředitelem od představenstva přijal. Předávám mu práci s jistotou, že oddělení naváže na dosavadní úspěchy,“ komentuje své rozhodnutí Michal Heisig, současný obchodní ředitel Seznam.cz.
Pavel Zima, místopředseda představenstva Seznam.cz, k tomu dodává: „Svého rozhodnutí vybrat si Michala jako obchodního ředitele jsem nikdy nelitoval. Michal odvedl v Seznamu za těch necelých deset let neskutečnou práci. Za to mu patří můj velký dík i obdiv. A i když už nebude v Seznamu, tak věřím, že se budeme s Michalem dál často potkávat, ať už někde na trhu nebo při sportu. Jeho odchodem svého přítele neztratím. Díky, Michale.“
Martin Švarc, který od 1. června obchodní oddělení povede, k tomu pak doplňuje: „Moc si vážím důvěry, které se mi dostalo od představenstva i Michala. Doteď bylo mým úkolem být dobrým rádcem, a to jak produktu, tak obchodu. Spolu s celým obchodním týmem si kladu za cíl být i v nastávající sezóně nejlepším partnerem inzerentů, agentur, ale i partnerských webů na trhu. Společně k tomu máme ty nejlepší předpoklady: skvělý produkt, zkušenost, talent a chuť.“
Zkušený obchodník Vít Fiala bude od ledna 2021 opět zastávat pozici zástupce obchodního ředitele české internetové jedničky Seznam.cz. V týmu Tomáše Búřila se bude věnovat obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Od začátku března dojde k několika změnám na ředitelských pozicích české internetové jedničky Seznam.cz. Obchodní oddělení se po odchodu Martina Švarce rozdělí na dvě divize, které povedou Tomáš Búřil a Jan Čekal. Igor Kalaš se stane ředitelem Business Developmentu, přičemž jeho dosavadní agenda se rozdělí mezi Ivana Mikulu, ředitele Televize Seznam, a Jakuba Ungera, ředitele …
Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele divize Reklamy Seznam.cz, nastupuje dnes na pozici Programmatic Manager Dominik Kosorín (34). Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.