Ode dnešního dne můžete v obsahové síti Skliku oslovovat i speciální publika – diváky Stream.cz. Cílit můžete jak na diváky jednotlivých pořadů, tak na celé kategorie pořadů. Chcete oslovit divačky módního pořadu New You nebo rovnou diváky všech pořadů o vaření? Není problém.
V záložce Zájmy o koupi na úrovni sestavy ode dnešního dne najdete 2 nové stromy speciálních publik:
- Speciální – diváci Stream.cz – pořady
- Speciální – diváci Stream.cz – kategorie
Po rozkliknutí můžete vybrat libovolný počet publik a přiřadit je do sestavy jako běžné zájmy o koupi. Tedy v sestavě můžete mít více cílení a nastavovat jim jednotlivě cenové nabídky.
Nejedná se o zobrazování reklamy Skliku přímo na webu Stream.cz.
Publika s diváky Stream.cz je možné v sestavách vylučovat a kombinovat s jinými typy cílení. Z technologických důvodů se kombinace netýká kombinace Zájmů o koupi a retargetingu.
A proč jsou diváci Stream.cz mezi cílením Zájmy o koupi? Chtěli jsme vám funkcionalitu zpřístupnit co nejdříve a technologicky bylo toto nejdostupnější.
O Stream.cz
Nejnavštěvovanější česká internetová televize. Původní pořady jako Kancelář Blaník, Jídlo s.r.o. nebo Kazmova One man show a pohádky pro děti přilákají na Stream.cz 300 tisíc lidí denně.
Stream.cz baví každý měsíc 2 miliony diváků a jeho díly mají na 40 milionů zhlédnutí za měsíc.
Sociodemo vybraných pořadů a celého Stream.cz s rozdělením na zařízení najdete na Seznam.cz/reklama.
Více na webu Reklamy na Seznamu.
K čemu třeba můžete cílení na návštěvníky Stream.cz využít?
- Chcete oslovit všechny diváky, kteří sledují pořady o vaření? Nyní můžete jediným cílením.
- Chcete oslovit diváky konkrétního pořadu, třeba pořadu New You.
- Chcete oslovit převážně mužské publikum s nadprůměrným zastoupením produktivního věku? Dle sociodema je to třeba pořad Strážci výčepu.
Něco navíc
Nenechte si ujít nejzajímavější pořady Streamu a přihlaste se k odběru. Případně sledujte Stream.cz na Facebooku!
Připomínáme, že mezi speciálními kategoriemi Zájmů o koupi najdete i firemní zákazníky – tedy cílení na B2B segment.
Týmy Skliku a Stream.cz