Nový systém fakturace provizí Sklik Partner

13. července 2017

V průběhu srpna dojde ke změně dosavadního systému fakturace provizí v programu Sklik Partner. V rámci sjednocování služeb se fakturace za Sklik Partner přesune do Klientské zóny.


Co je u fakturace nového:

  • Všechny fakturační údaje/provize se nově nachází v Klientské zóně.
  • Každý partner zobrazující na svých stránkách reklamu Sklik se nyní musí ověřit pomocí ověřovacího kódu, který se zasílá poštou na fakturační adresu.
  • Nově si můžete nechat provizi převést na kredit, který lze využít u ostatních služeb Seznamu (Sklik, Zboží.cz, Firmy.cz a další).
  • V případě, že ověření bankovního účtu neproběhne do 3 měsíců od založení prvního webu nebo schválená provize v peněžence přesáhne částku 10 000 Kč, partnerský účet se pozastaví a reklama se přestane zobrazovat. Jakmile dojde k ověření, chod účtu a výdej reklamy se opět obnoví.

Prosíme vás, abyste se co nejdříve přihlásili do Klientské zóny, a dle níže popsaného postupu autorizovali a ověřili svůj bankovní účet. Tento proces může trvat několik dní. Po přechodu na nový systém vám jinak nebude možné vyplatit provize.

Ukázka nové fakturace:

V partnerském rozhraní zmizí záložka Faktury. Do Klientské zóny se dostanete pomocí odkazů Účet a Schválené provize. Po kliknutí na Účet se dostanete do Peněženky v Klientské zóně, která vypadá následovně:

Zde uvidíte výši schválené provize Sklik Partner a také přehled kreditu v Peněžence, pokud využíváte jiné služby Seznamu. Po kliknutí na tlačítko Autorizovat se zobrazí formulář, ve kterém vyplníte své fakturační údaje. Pokud využíváte službu Sklik partner jako fyzická nepodnikající osoba, je nutné vyplnit rodné číslo, které slouží k ověření identity uživatele.

Poté, co se autorizujete, je potřeba vyplnit a ověřit bankovní účet, na který chcete provizi zasílat.

Ověření bankovního účtu probíhá tak, že na fakturační adresu vám poštou zašleme dopis s ověřovacím kódem, který potom v následujícím formuláři vyplníte společně s číslem účtu.

Tím bude autorizace dokončena a získáte přístup k provizím. Zde máte dvě možnosti – buď si provizi vyplatit na účet, nebo převést na kredit.

Vždy nejpozději do 10. dne následujícího měsíce dojde k ověření a schválení odhadované provize. Tuto schválenou provizi potom můžete vidět v Peněžence. V případě, že vaše schválená provize činí více než 1 000 Kč, můžete peníze ručně převést na kredit nebo vyplatit na účet. Nevyužijete-li této možnosti, provede se 12. den v měsíci operace, kterou máte zvolenou jako výchozí (buď vyplacení na účet, nebo převedení na kredit).
Na záložce Provize pak uvidíte přehled všech vyplacených provizí a můžete si zde stáhnout faktury k těmto provizím.

Faktury z aktuálního partnerského rozhraní budou dostupné pouze do 31. 8., proto doporučujeme stáhnout si ty faktury, které potřebujete do svého účetnictví.

Autorizaci prosíme proveďte co nejdříve, jinak vám nebude možné vyplatit další provizi.

V případě jakýchkoli dotazů zanechte komentář pod článkem nebo nám napište na sklik.partner@firma.seznam.cz.

Za tým Sklik Partner Pavel Hennlich

Sdílet na sítích