Poprvé od redesignu v roce 2014 budou moci e-shopy na Zboží.cz inzerovat prostřednictvím bannerů. Připraveny jsou dva formáty – pro desktopy a pro mobilní zařízení. Z dosavadních testů vyplývá, že zde mobilní formáty mají nejlepší CTR ze všech čistě mobilních formátů. V obou případech je možné cílit behaviorálně.
Novinku zavádíme jako reakci na požadavky ze strany e-shopů Dáváme jim tak prostor pro větší zviditelnění nabídek a pro podporu prodeje vlastního portfolia na Zboží.cz. V Seznam.cz roste programatický prodej displeje, proto přidáváme inzertní prostor na místech, kde se pohybují lidé již rozhodnuti produkt nakoupit. Tedy ve vhodná chvíle oslovit je s již zavedeným nebo úplně novým produktem. Pozice lze nakoupit jak v Skliku prostřednictvím Peněženky, programaticky i přímo u svého obchodníka.
„V obou plochách se zobrazují jak klasické bannery, tak produkty dynamického retargetingu. Přičemž ten zde dosahuje velmi slušného výkonu, protože se jedná o čistě produktovou inzerci na serveru zaměřeném na konkrétní produkty.“ říká Pavel Hennlich, account manager partnerské sítě Sklik.
Agentura Acomware se společně s klientem Officeo.cz zaměřila na optimalizaci kampaně Seznam Nákupy v reklamním systému Sklik. Hlavním cílem bylo zefektivnit produktovou inzerci na Zboží.cz a ve vyhledávací síti Seznamu tak, aby se lépe využil rozpočet, zvýšil počet konverzí a snížila cena za konverzi a celkové PNO.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červnu roku 2025.
Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.