Poprvé od redesignu v roce 2014 budou moci e-shopy na Zboží.cz inzerovat prostřednictvím bannerů. Připraveny jsou dva formáty – pro desktopy a pro mobilní zařízení. Z dosavadních testů vyplývá, že zde mobilní formáty mají nejlepší CTR ze všech čistě mobilních formátů. V obou případech je možné cílit behaviorálně.
Novinku zavádíme jako reakci na požadavky ze strany e-shopů Dáváme jim tak prostor pro větší zviditelnění nabídek a pro podporu prodeje vlastního portfolia na Zboží.cz. V Seznam.cz roste programatický prodej displeje, proto přidáváme inzertní prostor na místech, kde se pohybují lidé již rozhodnuti produkt nakoupit. Tedy ve vhodná chvíle oslovit je s již zavedeným nebo úplně novým produktem. Pozice lze nakoupit jak v Skliku prostřednictvím Peněženky, programaticky i přímo u svého obchodníka.
„V obou plochách se zobrazují jak klasické bannery, tak produkty dynamického retargetingu. Přičemž ten zde dosahuje velmi slušného výkonu, protože se jedná o čistě produktovou inzerci na serveru zaměřeném na konkrétní produkty.“ říká Pavel Hennlich, account manager partnerské sítě Sklik.
Trend elektrokol se za posledních pár let doslova rozjel a rozhodně to nevypadá, že by měl brzdit. Proč? Protože nabízí ideální kompromis mezi aktivním pohybem a komfortem. Kombinace pohodlnější jízdy, možnosti ujet delší vzdálenost a šetrnosti k životnímu prostředí láká stále více lidí napříč generacemi. Tím, že nezatěžují ovzduší výfukovými plyny a během jízdy neruší okolí hlukem, představují praktické a ekologicky šetrné řešení městské mobility. Rostoucí popularitu těchto kol potvrzují také data z online srovnávače Zboží.cz. Podle nich obliba elektrokol kontinuálně stoupá od roku 2017 a nic nenasvědčuje tomu, že by měl tento trend zpomalit.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu roku 2025.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu roku 2025.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.