Zboží.cz představuje nové reklamní formáty

4. července 2017

Poprvé od redesignu v roce 2014 budou moci e-shopy na Zboží.cz inzerovat prostřednictvím bannerů. Připraveny jsou dva formáty – pro desktopy a pro mobilní zařízení. Z dosavadních testů vyplývá, že zde mobilní formáty mají nejlepší CTR ze všech čistě mobilních formátů. V obou případech je možné cílit behaviorálně.

Novinku zavádíme jako reakci na požadavky ze strany e-shopů Dáváme jim tak prostor pro větší zviditelnění nabídek a pro podporu prodeje vlastního portfolia na Zboží.cz. V Seznam.cz roste programatický prodej displeje, proto přidáváme inzertní prostor na místech, kde se pohybují lidé již rozhodnuti produkt nakoupit. Tedy ve vhodná chvíle oslovit je s již zavedeným nebo úplně novým produktem. Pozice lze nakoupit jak v Skliku prostřednictvím Peněženky, programaticky i přímo u svého obchodníka.

„V obou plochách se zobrazují jak klasické bannery, tak produkty dynamického retargetingu. Přičemž ten zde dosahuje velmi slušného výkonu, protože se jedná o čistě produktovou inzerci na serveru zaměřeném na konkrétní produkty.“ říká Pavel Hennlich, account manager partnerské sítě Sklik.

Desktop
Banner: Rectangle 970×310 v dolní části výpisu produktů

Náhled zobrazení banneru ve větším rozlišení ke stažení.

Mobil
Banner pro Sklik:
Square 300×300 ve spodní části výsledků hledání a kategorií a také v detailu produktu pod seznamem obchodů

Banner pro RTB:
Square 300x250px ve spodní části výsledků hledání a kategorií a také v detailu produktu pod seznamem obchodů

Náhled zobrazení banneru ve větším rozlišení ke stažení.

Milan

Sdílet na sítích