Poprvé od redesignu v roce 2014 budou moci e-shopy na Zboží.cz inzerovat prostřednictvím bannerů. Připraveny jsou dva formáty – pro desktopy a pro mobilní zařízení. Z dosavadních testů vyplývá, že zde mobilní formáty mají nejlepší CTR ze všech čistě mobilních formátů. V obou případech je možné cílit behaviorálně.
Novinku zavádíme jako reakci na požadavky ze strany e-shopů Dáváme jim tak prostor pro větší zviditelnění nabídek a pro podporu prodeje vlastního portfolia na Zboží.cz. V Seznam.cz roste programatický prodej displeje, proto přidáváme inzertní prostor na místech, kde se pohybují lidé již rozhodnuti produkt nakoupit. Tedy ve vhodná chvíle oslovit je s již zavedeným nebo úplně novým produktem. Pozice lze nakoupit jak v Skliku prostřednictvím Peněženky, programaticky i přímo u svého obchodníka.
„V obou plochách se zobrazují jak klasické bannery, tak produkty dynamického retargetingu. Přičemž ten zde dosahuje velmi slušného výkonu, protože se jedná o čistě produktovou inzerci na serveru zaměřeném na konkrétní produkty.“ říká Pavel Hennlich, account manager partnerské sítě Sklik.
Produktové inzeráty Skliku budou na všech reklamních pozicích mezi červencem a srpnem 2022 postupně zcela nahrazeny Zboží inzeráty. Ty jsou schopné doručit vyšší výkon. Na změnu je však třeba se ve Zboží.cz připravit. Co se mění? Zboží inzeráty budou jediným zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání na Seznam.cz. Budeme je zobrazovat na všech reklamních pozicích, kde …
Za poslední dva měsíce se toho na Zboží.cz neudálo zrovna málo. Jednou z největších novinek je, že ve výpisu hledání cílíme mnohem více na produkty, čímž získáte lepší přehled o zboží, ceně i nabídce konkrétních obchodů. Pokud na uživatelský dotaz máme vysoce relevantní produktové výsledky, jednotlivé nabídky obchodů už ve výpisu hledání nezobrazujeme. Tato změna přináší …
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v květnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Dům, byt a zahrada | …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.