Díky XML značce ITEM_ID ušetříte čas a získáte více kontroly

8. srpna 2017

Chceme, aby e-shopy Zboží.cz využívali naplno, proto představujeme značku ITEM_ID. Jejím úkolem je jednoznačně identifikovat nabídku. Seznámíme vás se třemi výhodami, pro které se vyplatí značku v XML feedu a konverzním kódu uvádět.

1. Urychlení párování

Párovací algoritmus položky rozpozná a napáruje daleko rychleji k odpovídajícímu produktu. Např. pokud byla položka v minulosti napárována, ale nějakou dobu ji e-shop na Zboží.cz neinzeroval a nyní ji chce obnovit.

2. Možnost měnit název i adresu

Spárování přes ITEM_ID otevírá cestu k úpravám titulku nabídky nebo její adresy aniž by se nabídka odpárovala.

3. Ve statistice uvidíte přímou konverzi

Přesnější data umožní lépe vyhodnocovat úspěšnost kampaní a konverze z nich. U pokročilého konverzního kódu nabízí značka ITEM_ID  počítání „přímých konverzí“ a počet položek prodaných přes Zboží.cz.

image

Jak začít?

  • Značku <ITEM_ID> přidejte do XML feedu 
  • Ujistěte se, že každá položka má své ITEM_ID.
  • ITEM_ID musí být unikátní pro každou položku a nesmí se pro ni později měnit. Doporučujeme použít např. ID položky z vašeho skladového systému.
  • Stejnou hodnotu ITEM_ID uvádějte u položek v Pokročilém měření konverzí – proměnná “itemId”.

Časté chyby

  • Opakované generování číselné řady (id=1, id=2, id=3, …) – ITEM_ID musí být pro každou položku unikátní a musí jí zůstat přiřazeno navždy.
  • Posílání hodnoty “itemId" v Pokročilém měření konverzí ve špatném formátu. Např. číslo není v uvozovkách – „1001“.
  • Posílání rozdílných hodnot ITEM_ID v XML feedu a Pokročilém měření konverzí – pro konkrétní položku musí být hodnota stejná.

Jakékoliv dotazy rádi zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz 

Karel

image
Sdílet na sítích