Tým PR a interní komunikace tiskové mluvčí Ireny Zatloukalové posiluje o dvě nové PR specialistky. Medializaci video obsahu nyní zajišťuje Hana Holubová a produktovou komunikaci se zaměřením na lifestyle Petra Dvořáková.
Pozici PR specialistky obsadila Hana Holubová, která převzala odpovědnost za mediální obraz internetové televize Stream.cz a zároveň rozšířila svůj záběr o Seznam Zprávy a Proženy.cz. Do Seznam.cz přichází z Lagardére Active, kde jako PR a Project specialista rádia Evropy 2 vytvářela a zajišťovala mimo jiné PR a obsah pro kampaně Ibiza, Evropa 2 srdcem nebo Hudební ceny Evropy 2. Starala se také o komunikaci s hudebními umělci a sociální sítě rádia. První pracovní zkušenosti získala v TV Nova, kde spolupracovala na televizních formátech jako je Ordinace v růžové zahradě, Ulice, Superstar, Hlas Československa, zaštiťovala akce a eventy PR oddělení a PR televizní stanice MTV.
PR tým rozšířila i Petra Dvořáková, která má v tandemu s Táňou Lálovou jako PR specialistkana starosti komunikaci produktů a služeb společnosti Seznam.cz. Petra se pak zaměřuje speciálně na lifestyle. Přichází z komunikační agentury PR Konektor, kde působila v produktovém týmu na pozici Senior PR consultant například pro klienty Captain Morgan, AMC Networks Central Europe, Daylong nebo iRobot. Má za sebou desetileté zkušenosti s přípravou a realizací PR strategií pro zadavatele z oblasti FMCG, energetiky, ICT technologií, auto-moto průmyslu a lifestyle. V minulosti působila jako PR managerka v agenturách Médea nebo ConPro, jako PR manažerka hudebníka Michaela Kocába a v hudebním nakladatelství a produkční agentuře BestIA, kde se věnovala PR aktivitám pro kapelu Olympic.
Hana Holubová, PR specialista Seznam.cz, fotka v plné kvalitě ke stažení
Petra Dvořáková, PR specialista Seznam.cz, fotka v plné kvalitě ke stažení
Zkušený obchodník Vít Fiala bude od ledna 2021 opět zastávat pozici zástupce obchodního ředitele české internetové jedničky Seznam.cz. V týmu Tomáše Búřila se bude věnovat obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Od začátku března dojde k několika změnám na ředitelských pozicích české internetové jedničky Seznam.cz. Obchodní oddělení se po odchodu Martina Švarce rozdělí na dvě divize, které povedou Tomáš Búřil a Jan Čekal. Igor Kalaš se stane ředitelem Business Developmentu, přičemž jeho dosavadní agenda se rozdělí mezi Ivana Mikulu, ředitele Televize Seznam, a Jakuba Ungera, ředitele …
Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele divize Reklamy Seznam.cz, nastupuje dnes na pozici Programmatic Manager Dominik Kosorín (34). Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.