Retargeting slouží nejčastěji k oslovení potenciálních zákazníků, kteří již navštívili vaše webové stránky. Sklik Retargeting toho ale umí mnohem víc. Připravili jsme stručné shrnutí všech jeho možností. Kde všude ho lze využít?
VIDEO: Jak využít retargetingový kód mimo vlastní web
- Webová stránka
Retargetingový kód můžete umístit na všechny stránky svého webu. Zkuste se však vyhnout obecným inzerátům. Raději získané publikum rozdělte na specifické skupiny a retargeting zaměřte třeba na jednotlivé kategorie a produkty nebo na opuštěný košík. Při tvorbě inzerátů buďte kreativní a nezapomínejte ani na segmentaci retargetingových seznamů podle času, ve kterém chcete zákazníky oslovovat.
Více o přínosech retargetingové kampaně se dozvíte v případové studii.
- Firmy.cz
Oslovit můžete i potenciální zákazníky, kteří navštívili váš profil na Firmy.cz. Toho, že o vaší společnosti již slyšeli, využijte v textu inzerátů. Jak na to zjistíte v naší nápovědě.
- Kupi.cz
Pokud inzerujete na Kupi.cz a využíváte reklamní formát Leták / Katalog, můžete opět využít možnost retargetingového cílení. Vytvořte tematické inzeráty a oslovte pouze zákazníky, kteří si prohlédli vybrané akční letáky.
- Stream.cz
Retargetingový kód můžete vložit také do pořadu na Stream.cz. Jde to ale pouze v případě, že vaše spolupráce se Streamem zahrnuje:
- Produktový pořad (např. Vyrobeno v Česku, Slavné značky)
- Pořad na míru (např. Strážci výčepu)
- Product Placement (v jakékoliv podobě)
- Generální partnerství (např. výrobce kuchyní Oresi v pořadu Luxus na talíři)
Po nasazení kódu do videa můžete diváky, kteří pořad viděli, oslovit prostřednictvím bannerů. Ukážete na nich další zajímavé informace o vás či konkrétní akci.
- PR článek
Pokud vám vyjde PR článek na některém z našich webů (Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz či Proženy.cz), můžete nasadit retargeting i na nich. Návštěvníky, kteří si přečetli článek na dané téma a o problematiku se zjevně zajímají, oslovíte v obsahové síti Skliku konkrétními nabídkami.
- Sauto.cz
Retargetingový kód můžete vložit také do banneru na Sauto.cz, a to díky reklamnímu formátu „karta exkluziv“. Lidem se poté napříč celým webem Sauto.cz budou zobrazovat automobily, které si již prohlíželi, a které zároveň vaše společnost prodává.
Inzerci můžete rozdělit podle jednotlivých značek vozů a následně potenciální zákazníky oslovit relevantními inzeráty.
Doufáme, že díky uvedeným možnostem dokážete retargetingové cílení využít skutečně efektivně, a zvýšíte tak dosah svých kampaní.
V případě zájmu o kteroukoliv ze zmíněných možností inzerce se prosím obraťte na svého obchodního zástupce Seznam.cz.
Za celý tým Skliku
Barbora Váňová