Jak využít retargeting na 100 %

Retargeting slouží nejčastěji k oslovení potenciálních zákazníků, kteří již navštívili vaše webové stránky. Sklik Retargeting toho ale umí mnohem víc. Připravili jsme stručné shrnutí všech jeho možností. Kde všude ho lze využít?

VIDEO: Jak využít retargetingový kód mimo vlastní web

  1. Webová stránka

Retargetingový kód můžete umístit na všechny stránky svého webu. Zkuste se však vyhnout obecným inzerátům. Raději získané publikum rozdělte na specifické skupiny a retargeting zaměřte třeba na jednotlivé kategorie a produkty nebo na opuštěný košík. Při tvorbě inzerátů buďte kreativní a nezapomínejte ani na segmentaci retargetingových seznamů podle času, ve kterém chcete zákazníky oslovovat.

Více o přínosech retargetingové kampaně se dozvíte v případové studii.

  1. Firmy.cz

Oslovit můžete i potenciální zákazníky, kteří navštívili váš profil na Firmy.cz. Toho, že o vaší společnosti již slyšeli, využijte v textu inzerátů. Jak na to zjistíte v naší nápovědě.

  1. Kupi.cz

Pokud inzerujete na Kupi.cz a využíváte reklamní formát Leták / Katalog, můžete opět využít možnost retargetingového cílení. Vytvořte tematické inzeráty a oslovte pouze zákazníky, kteří si prohlédli vybrané akční letáky.

  1. Stream.cz

Retargetingový kód můžete vložit také do pořadu na Stream.cz. Jde to ale pouze v případě, že vaše spolupráce se Streamem zahrnuje:

  • Produktový pořad (např. Vyrobeno v Česku, Slavné značky)
  • Pořad na míru (např. Strážci výčepu)
  • Product Placement (v jakékoliv podobě)
  • Generální partnerství (např. výrobce kuchyní Oresi v pořadu Luxus na talíři)

Po nasazení kódu do videa můžete diváky, kteří pořad viděli, oslovit prostřednictvím bannerů. Ukážete na nich další zajímavé informace o vás či konkrétní akci.

  1. PR článek

Pokud vám vyjde PR článek na některém z našich webů (Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz či Proženy.cz), můžete nasadit retargeting i na nich. Návštěvníky, kteří si přečetli článek na dané téma a o problematiku se zjevně zajímají, oslovíte v obsahové síti Skliku konkrétními nabídkami.

  1. Sauto.cz

Retargetingový kód můžete vložit také do banneru na Sauto.cz, a to díky reklamnímu formátu „karta exkluziv“. Lidem se poté napříč celým webem Sauto.cz budou zobrazovat automobily, které si již prohlíželi, a které zároveň vaše společnost prodává.

Inzerci můžete rozdělit podle jednotlivých značek vozů a následně potenciální zákazníky oslovit relevantními inzeráty.

Doufáme, že díky uvedeným možnostem dokážete retargetingové cílení využít skutečně efektivně, a zvýšíte tak dosah svých kampaní.

V případě zájmu o kteroukoliv ze zmíněných možností inzerce se prosím obraťte na svého obchodního zástupce Seznam.cz.

Za celý tým Skliku

Barbora Váňová

Sdílet na sítích