Na Zboží.cz mají zákazníci příležitost e-shopům říct, jak jsou s nimi spokojeni. Zákazníci nyní hodnotí nejen celkovou spokojenost s nákupem, ale také servis samotný a zejména to, zda jsou v konkrétním obchodě ochotni nakoupit opakovaně. Výsledné hodnocení pak představuje poměr mezi spokojenými a nespokojenými zákazníky. „Pokud tedy devět z deseti zákazníků bude s nákupem spokojeno, je výsledné hodnocení pro e-shop 90 %,“ vysvětluje Karel Votruba, produktový manažer Zboží.cz.
Namísto číselného vyjádření spokojenosti na imaginární stupnici lidé deklarují ochotu opakovaného nákupu. „Chceme jít cestou co největší transparentnosti hodnocení. Proto se lidí ptáme na to, co konkrétního by pochválili nebo co je zklamalo. Teprve jako doplňkové informace zjišťujeme, zda obchod dodržel termín dodání, jak probíhala komunikace a zda byl zákazník spokojen s procesem dodání“ rozvádí Karel Votruba.
Obchodnici zároveň získávají efektivním způsobem zpětnou vazbu o tom, na které části servisu zákazníkům ještě potřebují zapracovat. Vedle samotné spokojenosti mají lidé možnost také slovního hodnocení. Přímo na Zboží.cz jsou tyto příspěvky upřednostněny, protože dalším zájemcům poskytují relevantnější informace pro rozhodnutí.
Zákazníci dnes čelí náročnému rozhodování. V záplavě nabídek od nespočtu e-shopů je pro ně výběr správného produktu a obchodu výzvou. Úspěšné e-shopy vynikají vizuálně, přínosnými informacemi i precizním nastavením nabídek. Právě to je odlišuje od těch, které se ztrácí v davu. Ukážeme vám postupy, díky kterým klienti výkonnostní marketingové agentury Advisio porážejí konkurenci.
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Kampaně typu Zboží.cz v Skliku se nově stávají kampaněmi typu Nákupy. Nový název lépe vystihuje současný zásah inzerce, který už delší dobu široce přesahuje cenový srovnávač Zboží.cz. Nepleťte si ale název srovnávače Zboží.cz, který pro návštěvníky zůstává stejný.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.