Na Zboží.cz mají zákazníci příležitost e-shopům říct, jak jsou s nimi spokojeni. Zákazníci nyní hodnotí nejen celkovou spokojenost s nákupem, ale také servis samotný a zejména to, zda jsou v konkrétním obchodě ochotni nakoupit opakovaně. Výsledné hodnocení pak představuje poměr mezi spokojenými a nespokojenými zákazníky. „Pokud tedy devět z deseti zákazníků bude s nákupem spokojeno, je výsledné hodnocení pro e-shop 90 %,“ vysvětluje Karel Votruba, produktový manažer Zboží.cz.
Namísto číselného vyjádření spokojenosti na imaginární stupnici lidé deklarují ochotu opakovaného nákupu. „Chceme jít cestou co největší transparentnosti hodnocení. Proto se lidí ptáme na to, co konkrétního by pochválili nebo co je zklamalo. Teprve jako doplňkové informace zjišťujeme, zda obchod dodržel termín dodání, jak probíhala komunikace a zda byl zákazník spokojen s procesem dodání“ rozvádí Karel Votruba.
Obchodnici zároveň získávají efektivním způsobem zpětnou vazbu o tom, na které části servisu zákazníkům ještě potřebují zapracovat. Vedle samotné spokojenosti mají lidé možnost také slovního hodnocení. Přímo na Zboží.cz jsou tyto příspěvky upřednostněny, protože dalším zájemcům poskytují relevantnější informace pro rozhodnutí.
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.