Televizní spoty věnované prohlížeči ukáží, jak si jej mohou lidé jednoduše nainstalovat do počítačů i mobilních telefonů, a připomenou podzimní novinku „Přečíst později“. Vysílány budou od 15. listopadu do konce roku na stanicích televizních skupin Nova, Prima a At Media. Rádiová kampaň od 20. listopadu do 17. prosince lidi upozorní, že dárky pro své nejbližší mohou pořídit z pohodlí svého domova díky srovnávači cen Zboží.cz. Kampaň poběží na stanicích MMS ve všech krajích ČR.
Společnost Seznam.cz prostřednictvím dvou postupně nasazovaných televizních spotů, video reklamy a bannerové kampaně v online prostředí i na sociálních sítích připomene funkce svého prohlížeče. První ze spotů připomene důvody, proč si prohlížeč české internetové jedničky instalovat, a ukáže, jak na to. „Vedle televize tento spot uvedeme také na velkém plátně sítě mulitikin Cinestar. Druhý spot představí funkci Přečíst později, díky níž se mohou lidé kdykoli vrátit ke článku, na který dříve neměli čas,“ říká Zuzana Neméthová, manažerka marketingu společnosti Seznam.cz. Zkrácené desetivteřinové spoty budou nasazeny vedle televizních skupin Nova, Prima a At Media také na internetu v obsahové síti Sklik a v AdWords.
V současnosti využívá prohlížeč každý den na 70 000 aktivních uživatelů na desktopu a 400 000 v mobilní aplikaci. Ta je dostupná na všech platformách, tedy na Windows, Android, i iOS.
Srovnávač cen Zboží.cz podpoří rádiová kampaň zaměřená na dárkového rádce. Jeho prostřednictvím se může nechat k výběru dárků inspirovat každý, kdo s vánočním překvapením pro své blízké potřebuje pomoci. Mezi hromadou tipů se lidé mohou orientovat podle cenové relace, kterou mají v plánu investovat, i podle toho, komu je dárek určený. „Rádiové spoty nasazujeme od 20. listopadu ve všech krajích České republiky v síti MMS. Vedle toho spouštíme online kampaň doplněnou o nativní inzeráty, sociální sítě a inzerci v printu,“ doplňuje Neméthová.
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
S blížící se zimní sezónou roste na Zboží.cz zájem o kategorii zimních pneumatik. Data ukazují, že největší poptávka je po pneumatikách v cenové relaci 1 000 až 2 000 Kč za kus, přičemž mediánová cena těchto produktů činí 2 140 Kč. Jak cena stoupá, zájem o pneumatiky naopak klesá. V září byl na Zboží.cz největší zájem zejména o levnější modely. Ceny zimních pneumatik bývají nejnižší na jaře a v létě, zatímco v období od října do března jsou ceny nejvyšší.
Telefon iPhone se od svého prvního uvedení na trh stal bezpochyby jedním z nejvíce rozpoznatelných chytrých telefonů vůbec. Jeho uživatelé jsou mu věrní, a když už si ho jednou pořídí, u značky zůstanou. Jak dokazují data Seznam.cz, každý čtvrtý uživatel navštěvuje stránky tuzemské internetové jedničky právě z mobilních zařízení iPhone. Brzy bude na trh uveden nový model této značky a může se zdát, že starší telefony klesnou na hodnotě. Jak se lidé staví ke starším modelům a nákupům iPhonů z druhé ruky a co na těchto telefonech nejvíc oceňují jsme se podívali společně se Seznam.cz Výzkumníkem a Zboží.cz.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.