Loni udělala obsahová síť Skliku velký krok kupředu. Na weby inzerentů jsme přivedli téměř o polovinu více návštěvníků než v roce 2016. A to díky zařazení Skliku na nové weby, využití lukrativních pozic na těch stávajících i pomocí testování různých podob reklamních jednotek.
Pokud chcete vytěžit z obsahové sítě Skliku maximum i vy, ověřte si, že se vaše inzerce zobrazuje na nově přidaných webech i plochách, případně zda máte k dispozici formáty, které v loňském roce přibyly.
Kde se Sklik nově zobrazuje?
- Zboží.cz – desktop banner 970×310 px, mobil banner 300×300 px
- Stream.cz – desktop banner 970×310 px, mobil banner 300×300 px
- Firmy.cz – desktop banner 970×310 px
- Sdovolená.cz – desktop banner 300×250 px, 728×90 px
- Počasí.cz – desktop banner 300×250 px, 970×310 px, mobil banner 300×300 px, 300×250 px
Další zajímavé nově zařazené weby:
- i60.cz – portál zaměřený na aktivní seniory
- VimCoJim.cz – web o zdravém stravování
- Forum24.cz – zpravodajský web, nově i se sekcí Lifestyle
- Utulne.cz – web o bydlení
Nezapomeňte také na upravenou doménu Seznam Zpráv – www.seznamzpravy.cz.
Nové důležité formáty bannerů
Uvědomujeme si důležitost mobilních zařízení v dnešním životě pro uživatele a tím pádem i jejich důležitost pro inzerenty. Na většinu webů ze stáje Seznam.cz – domovskou stránku, Sport.cz, Novinky.cz, Super.cz, ProŽeny.cz, Seznam Zprávy, Zboží.cz, Stream.cz, Email.cz a TV program – jsme nasadili mobilní formáty bannerů 300×300 px a 300×250 px.
Zároveň jsme pro vás zkoušeli úplně nové atraktivní formáty:
Za celý tým Skliku
Kristýna Čechmanová, Pavel Hennlich a David Velechovský