25. 1.

Nejdůležitější reklamní novinky v obsahové síti za rok 2017

Loni udělala obsahová síť Skliku velký krok kupředu. Na weby inzerentů jsme přivedli téměř o polovinu více návštěvníků než v roce 2016. A to díky zařazení Skliku na nové weby, využití lukrativních pozic na těch stávajících i pomocí testování různých podob reklamních jednotek.

Pokud chcete vytěžit z obsahové sítě Skliku maximum i vy, ověřte si, že se vaše inzerce zobrazuje na nově přidaných webech i plochách, případně zda máte k dispozici formáty, které v loňském roce přibyly.

Kde se Sklik nově zobrazuje?

  • Zboží.cz – desktop banner 970×310 px, mobil banner 300×300 px
  • Stream.cz – desktop banner 970×310 px, mobil banner 300×300 px
  • Firmy.cz – desktop banner 970×310 px
  • Sdovolená.cz – desktop banner 300×250 px, 728×90 px
  • Počasí.cz – desktop banner 300×250 px, 970×310 px, mobil banner 300×300 px, 300×250 px

Další zajímavé nově zařazené weby:

  • i60.cz – portál zaměřený na aktivní seniory
  • VimCoJim.cz – web o zdravém stravování
  • Forum24.cz – zpravodajský web, nově i se sekcí Lifestyle
  • Utulne.cz – web o bydlení

Nezapomeňte také na upravenou doménu Seznam Zpráv – www.seznamzpravy.cz.

Nové důležité formáty bannerů

Uvědomujeme si důležitost mobilních zařízení v dnešním životě pro uživatele a tím pádem i jejich důležitost pro inzerenty. Na většinu webů ze stáje Seznam.cz – domovskou stránku, Sport.cz, Novinky.cz, Super.cz, ProŽeny.cz, Seznam Zprávy, Zboží.cz, Stream.cz, Email.cz a TV program – jsme nasadili mobilní formáty bannerů 300×300 px a 300×250 px.

 

Zároveň jsme pro vás zkoušeli úplně nové atraktivní formáty:

 

Za celý tým Skliku

Kristýna Čechmanová, Pavel Hennlich a David Velechovský