Případová studie: In-stream rich media formát pro Českou spořitelnu

Česká spořitelna měla zájem o komplexní řešení kampaně, která informuje o podpoře projektu Neratov. Navrhli jsme trojici interaktivních desktop formátů: Uncover a Flipbook na službě Novinky.cz a Microsite v přehrávači na Streamu a na Seznam Zprávách. Pro tyto formáty jsme připravili návrh s využitím fotografií a videa. Naši grafici pak vyrobili finální podklady.

Formát Uncover prezentoval stav před a po obnově obce Neratov a ukazoval faráře Josefa Suchára, který celou kampaní provázel. Formát Flipbook umožňoval uživatelům zjistit více informací o celém projektu. Do video reklamy jsme umístili interaktivní prvky, jejichž prokliknutím se uživatel přímo v přehrávači dostal na microsite – informace a příběhy z obce Neratov. Po zavření slidu se vrátil opět do reklamy, kde mohl pokračovat v jejím sledování.

Formát Uncover

Formát Flipbook

Microsite

Chtěli jsme, aby se příběh Sdružení Neratov, které je tváří naší aktuální kampaně, dostal k co nejvíce lidem,“ říká Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny. „Spolupráci se Seznamem jsme proto volili tak, aby kampaň měla široký zásah. Oceňujeme rychlost a zpracování tématu.

Kampaň dosáhla na jednotlivých formátech nadprůměrně dobrých výsledků z hlediska prokliků. V rámci microsite jsme sledovali také dobré výsledky v rámci interakce s formátem, kdy až 3 % sledujících si tento formát otevřela a využila jeho interaktivní prvky.

Sdílet na sítích