Proběhlo Seznam.cz fórum 2018

V úterý 27. března 2018 proběhl v pražském multikině CineStar na Andělu další ročník Seznam.cz fóra. Konferencí pro naše VIP klienty a mediální agentury provázel Filip Horký. Věnovali jsme se nativní reklamě, content marketingu, product placementu nebo branded contentu – trendům v reklamním průmyslu. Nemohlo chybět také video jako jeden z nejrychleji rostoucích druhů reklamy nejen v Seznamu.cz. Nové formáty, výhled online produktů i směrování Televize Seznam, obsahové spolupráce či klientské studie.

V průběhu konference jste si mohli poslechnout devět odborných přednášek. Šest od řečníků z řad Seznam.cz a tři od našich hostů.

Konferenci odstartovala Lucie Kratochvílová, konzultantka content marketingu. Ve své prezentaci o obsahovém marketingu vysvětlila výhody nativních inzerátů, PR článků, redakční spolupráce a Seznam Native. Ondřej Sitta, specialista reklamních produktů, doplnil další možnosti obsahového marketingu a zároveň také ukázal první kampaň, kterou připravili pro HBO.

Zbytečná kampaň?! Vysoce nestandardní i na poměry nestandardní reklamy. To byla přednáška Pavola Lukáče, manažera týmu konzultací display reklamy, která pobavila prakticky každého v sále.

Petr Daneš ukázal možnosti videoreklamy v roce 2018. Seznam.cz zařazuje v sezóně již druhý pre-roll před videem a navyšuje videoinventory o 35 %. “Nově jsme také rozjeli vertikální videoreklamu v mobilu,” říká Petr Daneš, manažer videoreklamy.

Jakub Unger přiblížil, jak vypadá třetí měsíc Televize Seznam, směrování a programové schéma. S Televizí Seznam bude chtít oslovit diváky i v krajských městech. Velice si vážíme návštěvy externích prezentujících. A to Petra Šimůnka, šéfredaktora Českého Forbes, který nám přednáškou BrandVoice představil, jak obsahový marketing dělají u nich a Ondřeje Kotouče a Jana Bradáče z OMD, kteří se věnovali Pokročilému měření výsledků video kampaně u případové studie a zároveň Petrovi Nagymu, zakladateli SME Creative, který přispěl přednáškou Obsah na míru nejen na nejčtenější Slovenský zpravodajský web.

Podvečer uzavřel Daniel Strejc, šéfproducent Stream.cz nastínil připravované pořady na Stream.cz a možnosti propojení propagace značky s hranou tvorbou.

Děkujeme všem zúčastněným, na webu se můžete podívat na kompletní záznam všech přednášek. Aby vám žádné novinky neutekly, můžete sledovat náš blog.

Za Seznam.cz Michaela Pazderová

Sdílet na sítích