12. 4.

Proběhlo Seznam.cz fórum 2018

V úterý 27. března 2018 proběhl v pražském multikině CineStar na Andělu další ročník Seznam.cz fóra. Konferencí pro naše VIP klienty a mediální agentury provázel Filip Horký. Věnovali jsme se nativní reklamě, content marketingu, product placementu nebo branded contentu – trendům v reklamním průmyslu. Nemohlo chybět také video jako jeden z nejrychleji rostoucích druhů reklamy nejen v Seznamu.cz. Nové formáty, výhled online produktů i směrování Televize Seznam, obsahové spolupráce či klientské studie.

V průběhu konference jste si mohli poslechnout devět odborných přednášek. Šest od řečníků z řad Seznam.cz a tři od našich hostů.

Konferenci odstartovala Lucie Kratochvílová, konzultantka content marketingu. Ve své prezentaci o obsahovém marketingu vysvětlila výhody nativních inzerátů, PR článků, redakční spolupráce a Seznam Native. Ondřej Sitta, specialista reklamních produktů, doplnil další možnosti obsahového marketingu a zároveň také ukázal první kampaň, kterou připravili pro HBO.

Zbytečná kampaň?! Vysoce nestandardní i na poměry nestandardní reklamy. To byla přednáška Pavola Lukáče, manažera týmu konzultací display reklamy, která pobavila prakticky každého v sále.

Petr Daneš ukázal možnosti videoreklamy v roce 2018. Seznam.cz zařazuje v sezóně již druhý pre-roll před videem a navyšuje videoinventory o 35 %. “Nově jsme také rozjeli vertikální videoreklamu v mobilu,” říká Petr Daneš, manažer videoreklamy.

Jakub Unger přiblížil, jak vypadá třetí měsíc Televize Seznam, směrování a programové schéma. S Televizí Seznam bude chtít oslovit diváky i v krajských městech. Velice si vážíme návštěvy externích prezentujících. A to Petra Šimůnka, šéfredaktora Českého Forbes, který nám přednáškou BrandVoice představil, jak obsahový marketing dělají u nich a Ondřeje Kotouče a Jana Bradáče z OMD, kteří se věnovali Pokročilému měření výsledků video kampaně u případové studie a zároveň Petrovi Nagymu, zakladateli SME Creative, který přispěl přednáškou Obsah na míru nejen na nejčtenější Slovenský zpravodajský web.

Podvečer uzavřel Daniel Strejc, šéfproducent Stream.cz nastínil připravované pořady na Stream.cz a možnosti propojení propagace značky s hranou tvorbou.

Děkujeme všem zúčastněným, na webu se můžete podívat na kompletní záznam všech přednášek. Aby vám žádné novinky neutekly, můžete sledovat náš blog.

Za Seznam.cz Michaela Pazderová