Služba Sklik Partner se mění na Seznam Partner a nabídne řadu novinek

Aneta Kapuciánová 16. dubna 2018

Společnost Seznam.cz dnes spouští novou službu pro své klienty s názvem Seznam Partner. Přesune se pod ní současná služba Sklik Partner, která obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, a bude podporovat nové reklamní formáty, jakými jsou například plnohodnotná kombinovaná reklama či branding. V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery, například na distribuci návštěvnosti, využívání Seznam Prohlížeče či užší propojení s partnerskými weby.

V pondělí 16. dubna bude služba spuštěná přibližně stovce partnerů, pro všechny pak bude dostupná v polovině května. „Nově bude do služby Seznam Partner zahrnuté i partnerství v rámci sekce Další články z českého internetu, kterou máme na domovské stránce. Partneři tak uvidí informace o všech možnostech spolupráce, které pro ně navíc chceme v letošním roce rozšiřovat, na jednom místě,“ říká Michala Hrnčířová, manažerka služby Seznam Partner. Celé uživatelské prostředí bude přehlednější a bude zobrazovat výkon a data jednotlivých partnerů ke všem aktivním typům spolupráce. Na domovské stránce najdou partneři případové studie, odkazy na nově vznikající video kurzy či nejnovější aktuality na službě.  „Služba Seznam Partner zajistí podporu i pro pokročilejší potřeby partnerů, jde nám hlavně o zjednodušení práce s maximální přidanou hodnotou,“ doplňuje Hrnčířová.

V rámci Seznam Partner bude možné zapojení dalších reklamních systémů. Díky této novince Seznam.cz umožní lepší monetizaci reklamních ploch, jelikož zkvalitní aukci dodáním většího počtu nabídek.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích