Sklik nabízí možnost nákupu brandových formátů. Jako první bude dostupný Branding

Aneta Kapuciánová 23. července 2018

Česká internetová jednička pokračuje v avizované programatizaci dostupných reklamních formátů. Vysoce vizibilní formát Branding (označovaný také jako Skin), který je na službách Seznam.cz programaticky k dispozici od loňského listopadu prostřednictvím RTB nákupu, je nově dostupný pro všechny  inzerenty v Skliku.

„Možnost nákupu standardizovaného Brandingu programaticky je prvním krokem k transformaci Skliku z čistě performance systému na systém, který umožní klientům nakupovat i brandové reklamní formáty. Dalším krokem bude možnost nakoupit v Skliku video reklamu ve formě instream videa, aby i menší a střední klienti mohli využívat brandovou reklamu jednoduše a programaticky,” vysvětluje Ondřej Krišica, ředitel divize Reklamy Seznam.cz.

Branding z Skliku se bude nejprve zobrazovat na Novinky.cz se zásahem 55 % české internetové populace a také na webech Echo24.cz či Ceskenoviny.cz patřících do sítě Seznam Partner. „V průběhu následujících týdnů postupně budou přibývat další weby přímo od Seznamu – Seznamzpravy.cz, Prozeny.cz a Kupi.cz – stejně jako další weby z partnerské sítě,” doplňuje Michaela Šinkorová, manažerka služby Seznam Partner.

Branding v Skliku je vhodný zejména pro inzerenty s omezeným rozpočtem. Ten je možné využít na maximum díky mnoha možnostem behaviorálního i kontextového cílení, jimiž Sklik disponuje, i cílením do konkrétních sekcí webů. „Výhodou nového formátu v Skliku je také možnost cílení kombinovat s dalšími retargetingovými strategiemi, které jsou inzerenti zvyklí v Skliku používat,” říká Krišica. Předností programatického nákupu je také flexibilita spuštění a možnost okamžité optimalizace kampaní na základě dosahovaného výkonu.

Standardizovaný Branding zasáhne až 90 % českých internetových uživatelů

Branding z Skliku bude možné díky službě Seznam Partner implementovat i na partnerských webových stránkách. Pro české vydavatele je to velká příležitost pro lepší monetizaci reklamního prostoru. „Postupně budeme jednat s více než stovkou našich partnerů o nasazení Brandingu na jejich weby. Dosah reklamního formátu nasazeného v Skliku tak bude v budoucnu až 90 % českých internetových uživatelů,” říká Šinkorová.

„Mám radost, že se nám podařilo sjednotit se na celém českém trhu na programatickém standardu formátu Branding. Jde tak o nový český tržní standard největšího webového bannerového formátu. Od sjednocení si slibujeme lepší možnosti zásahu v klíčovém brandovém formátu pro české inzerenty, a to jak v RTB, tak nově i v Skliku,” uzavírá Krišica.

Přesná specifikace formátu je k dispozici na specializované microsite Seznam.cz.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích