Seznam.cz nově nabízí vydavatelům mediální zastupování

Kristýna Hořovská 13. srpna 2018

Česká internetová jednička Seznam.cz přichází s novou službou cílenou na provozovatele webů a vydavatelské domy nazvanou mediální zastupování. Díky ní mohou česká online média zvýšit výtěžnost z reklamy na svých webových stránkách a zároveň ušetřit náklady za externí řešení pro správu reklamních ploch.

„Reagujeme na poptávku od našich partnerů z reklamní sítě Seznam Partner. Často se setkáváme s tím, že publisheři mají kvalitní obsah a web se zajímavou návštěvností, ale nedokáží ho sami efektivně monetizovat, nebo se tomu jednoduše nechtějí věnovat,“ vysvětluje Ondřej Krišica, ředitel divize Reklamy společnosti Seznam.cz, důvody, které vedly českou internetovou jedničku k zavedení nové služby.

„Na webové stránky našich partnerů můžeme vydávat jak inzerci skrze reklamní systém Sklik, tak i další programatickou reklamuRTB systémů, která se těší stále větší oblibě našich klientů. Díky našemu řešení mohou partneři ušetřit náklady za externí řešení pro správu inzertních ploch, zvýšit výkon reklamy i své zisky,“ popisuje přínosy mediálního zastupování Kristýna Čechmanová, konzultantka programu Seznam Partner, která má projekt na starosti, a dodává, že díky nové službě si publisheři uvolní ruce, aby se mohli věnovat výhradně tvorbě kvalitního obsahu.

Monetizace obsahu i zvýšení návštěvnosti

Seznam.cz poskytne svým partnerům komplexní péči, tj. pomoc při výběru vhodných reklamních formátů, optimalizaci inzertních ploch, A/B testování či přípravě reklamních ploch vytvořených na míru. Navíc vybrané exkluzivní reklamní formáty zařadí do RTB private dealů, čímž se partnerům opět zvýší výnosy. Oproti běžnému media zastupování umí česká internetová jednička pomoct i se zvýšením návštěvnosti. „Na naši domovskou stránku přijde denně přes 3,5 milionů lidí. Část z nich dokážeme přivést i na partnerské weby,“ doplňuje Čechmanová.

V rámci mediálního zastupování si partnerské weby mohou vybrat buď exkluzivní spolupráci, kdy se o prodej reklamy na jejich stránkách stará pouze Seznam.cz, případně mohou část své inzerce prodávat sami. Do nové služby je možné se zapojit na webových stránkách Seznam Partner.

Kristýna Hořovská

PR specialista

Sdílet na sítích