Tyto agentury si nejlépe vedly minulý rok v implementaci funkcí Skliku. Agentury jsou součástí programu Certifikované agentury Sklik a díky tomu mohou konzultovat Sklik kampaně s odborníky a mají přístup k nadstandardním reportům nebo testům nových funkcí.
TOP 3 certifikované agentury Sklik 2017
V rámci programu certifikovaných agentur jsme každý kvartál v minulém roce hodnotili úroveň implementace funkcí. Jednalo se o retargeting, dynamický retargeting, produktové inzeráty a cílení v obsahové síti. Na základě pořadí v každém kvartálu nyní s radostí vyhlašujeme TOP 3 agentury za rok 2017, kterými se stávají Sun Marketing, ROI StoryaKOFEIN. Gratulujeme.
Nahlédnout do agenturního zákulisí můžete přes jejich video dny:
Program certifikace je otevřen všem agenturám, které splňují kvalitativní a kvantitativní podmínky, jakými jsou například výše obratu, počet PPC specialistů v agentuře a aktivních klientů v client listu. Certifikovaná agentura také dodržuje transparentní přístup ke svým klientům, vzdělává své specialisty a je schopná akvizice nových klientů.
Sklik na oplátku poskytuje agenturám odborníky ze Seznam.cz, nadstandardní reporty a další data. Agentury a jejich zaměstnanci mají možnost se účastnit školení Sklik a jsou celkově blíže plánovaným novinkám v Skliku. Webový certifikát, který agentury získávají od Seznamu, je potvrzením jejich sklikových schopností.
V digitálním prostředí koluje pěkná řádka mýtů. Tak třeba, říká se, že sociodemografie je nepřesná. Že zájmy nereflektují aktuální chování. Nebo že geolokace podle IP adresy ukazuje přesnou polohu uživatele. Jenže co je pravda a co fikce?
Chytrá kampaň je novinka v Skliku, která se automaticky a bez nutnosti specifikovat cílení vydává do obsahové i vyhledávací sítě. Díky tomu nahradí pět typů kampaní, které aktuálně inzerenti musí využít, pokud chtějí obsáhnout celé portfolio Skliku. Jak kampaň funguje a pro koho se hodí?
Na čem právě pracuje tým Skliku a na jaké inovace se inzerenti mohou těšit? To ve své už tradiční přednášce na Sklik Expert fóru shrnul David Velechovský. Novinky, kterých představil hned několik, mají společný cíl – usnadnit správu kampaní a zvýšit jejich efektivitu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.