Tyto agentury si nejlépe vedly minulý rok v implementaci funkcí Skliku. Agentury jsou součástí programu Certifikované agentury Sklik a díky tomu mohou konzultovat Sklik kampaně s odborníky a mají přístup k nadstandardním reportům nebo testům nových funkcí.
TOP 3 certifikované agentury Sklik 2017
V rámci programu certifikovaných agentur jsme každý kvartál v minulém roce hodnotili úroveň implementace funkcí. Jednalo se o retargeting, dynamický retargeting, produktové inzeráty a cílení v obsahové síti. Na základě pořadí v každém kvartálu nyní s radostí vyhlašujeme TOP 3 agentury za rok 2017, kterými se stávají Sun Marketing, ROI StoryaKOFEIN. Gratulujeme.
Nahlédnout do agenturního zákulisí můžete přes jejich video dny:
Program certifikace je otevřen všem agenturám, které splňují kvalitativní a kvantitativní podmínky, jakými jsou například výše obratu, počet PPC specialistů v agentuře a aktivních klientů v client listu. Certifikovaná agentura také dodržuje transparentní přístup ke svým klientům, vzdělává své specialisty a je schopná akvizice nových klientů.
Sklik na oplátku poskytuje agenturám odborníky ze Seznam.cz, nadstandardní reporty a další data. Agentury a jejich zaměstnanci mají možnost se účastnit školení Sklik a jsou celkově blíže plánovaným novinkám v Skliku. Webový certifikát, který agentury získávají od Seznamu, je potvrzením jejich sklikových schopností.
Programy Ověření a Certifikace pomáhají agenturám i freelancerům rozvíjet jejich odbornost a rozšiřovat know-how, aby svým klientům mohli nabídnout špičkový servis při správě kampaní v Skliku a na Zboží.cz. Letos navíc mohou zazářit také v rámci ankety Agenturní spolupráce roku (AGSR), a to ve dvou nových kategoriích. Nejen na ně jsme se zeptali jejich garantů – Evy Horákové a Rudolfa Pečenky.
Používáte CRM platformu Targito a bojujete s cílením na vlastní seznamy zákazníků? Máme pro vás řešení. Naši konzultanti připravili jednoduchý videonávod pro snadnou integraci mezi Targitem a Sklikem, takže celý proces zvládnete doslova na pár kliknutí.
MAIRA tým, který je součástí certifikované agentury Proficio, se pustil do experimentu s klientem z módního průmyslu. Cílem bylo zjistit, jak vytěžit maximum z existujících zákazníků a zvýšit opakované nákupy. Agentura otestovala dvě různé marketingové strategie – vlastní e-mailové seznamy proti publiku založenému na konverzním kódu. Výsledky byly překvapivé. Která strategie zabodovala a která propadla?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.