Tyto agentury si nejlépe vedly minulý rok v implementaci funkcí Skliku. Agentury jsou součástí programu Certifikované agentury Sklik a díky tomu mohou konzultovat Sklik kampaně s odborníky a mají přístup k nadstandardním reportům nebo testům nových funkcí.
TOP 3 certifikované agentury Sklik 2017
V rámci programu certifikovaných agentur jsme každý kvartál v minulém roce hodnotili úroveň implementace funkcí. Jednalo se o retargeting, dynamický retargeting, produktové inzeráty a cílení v obsahové síti. Na základě pořadí v každém kvartálu nyní s radostí vyhlašujeme TOP 3 agentury za rok 2017, kterými se stávají Sun Marketing, ROI StoryaKOFEIN. Gratulujeme.
Nahlédnout do agenturního zákulisí můžete přes jejich video dny:
Program certifikace je otevřen všem agenturám, které splňují kvalitativní a kvantitativní podmínky, jakými jsou například výše obratu, počet PPC specialistů v agentuře a aktivních klientů v client listu. Certifikovaná agentura také dodržuje transparentní přístup ke svým klientům, vzdělává své specialisty a je schopná akvizice nových klientů.
Sklik na oplátku poskytuje agenturám odborníky ze Seznam.cz, nadstandardní reporty a další data. Agentury a jejich zaměstnanci mají možnost se účastnit školení Sklik a jsou celkově blíže plánovaným novinkám v Skliku. Webový certifikát, který agentury získávají od Seznamu, je potvrzením jejich sklikových schopností.
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Ačkoliv se mnoho inzerentů stále soustředí primárně na výkon, dnešní doba už není jen o performance strategiích. Trh napříč obory stagnuje a jít čistě cestou výkonu nezajistí dlouhodobý růst ani náskok před konkurencí. Zvlášť pokud váš brand zatím nemá stabilní pozici na trhu. A Sportovna patří mezi značky, které rozhodně mají kam růst. Proto se pro ni podpora brandu stala nezbytnou součástí marketingové strategie s jasným cílem – zvýšit prodeje a budovat silnou klientskou základnu.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.