28. 6.

Sklik v plavkách

Letní sezónu máme v plném proudu, a to i v Skliku. I když mnoho oborů má přes léto okurkovou sezónu, spoustě začíná hlavní období. A právě proto je nejvyšší čas přizpůsobit kampaně letním dotazům.

Přichází doba festivalů, kempování, nakupování stanů a karimatek, objednávání last minute, srovnávání cestovního pojištění, organizování cyklovýletů, vybírání lehátek a slunečníků k bazénům a shánění nových plavek. Pro tyto obory se zároveň výrazně zvyšuje množství vyhledávacích dotazů.

V červnu, červenci a srpnu je evidentní zvýšená hledanost letních dotazů, jak je vidět v následujícím grafu.

Využijte příležitosti, hoďte své kampaně do plavek a věnujte se:

–           dostatečné výši rozpočtu a bidování

–           psaní sezónních inzerátů

–           analýze loňských kampaní

–           vyhledávacím dotazům

Rozpočet a bidování

Červenec a srpen jsou pro letní obory lukrativní dobou. Dostatečná výše rozpočtu přispívá k tomu, aby nedocházelo k omezování kampaní a vytěžili jste z nich maximum.

Navyšujte včas denní rozpočet a pracujte s cenou za proklik. Myslete na to, že kdykoliv může přijít do aukce nový inzerent a vaše reklamy se kvůli příliš nízké ceně za proklik posunou na horší pozice.

Inzeráty

Venku jsou třicítky, svítí sluníčko a téměř nikdo se neobejde bez opalovacího krému. Využívejte sezónní výrazy v inzerátech. V každé sestavě je vhodné testovat alespoň dva inzeráty. Díky testování můžete zjistit, na jaká sdělení uživatelé reagují.

Letní kampaně 2017

Loňské PPC kampaně mnohé prozradí. Jaká klíčová slova přinesla nejvíce konverzí nebo jaké inzeráty nejlépe fungovaly. Využijte tuto inspiraci v letošních kampaních.

V inzerátech z loňského roku je důležité nezapomenout aktualizovat údaje, kupříkladu cenu nebo aktuální rok.

Práce s vyhledávacími dotazy

Vyhledávací dotazy jsou důležití pomocníci každého „ppcčkaře“. Na jednu stranu podněcují k tvorbě nových klíčových slov a na druhou prozradí nerelevantní dotazy, na které se zobrazovat nechcete.

Vytvářejte nové sestavy z relevantních a nejvíce hledaných dotazů, a doplňujte vylučující klíčová slova. Šetří vám peníze a zlepšují CTR.

Internetová populace v České republice rapidně roste. Počet reálných uživatelů internetu dosáhl 7,7 milionu (data z netmonitor.cz). Utíkejte letní poptávce naproti a nenechte se předběhnout konkurencí. Lovu zdar.

Za tým konzultací Sklik Martina Hradilová