Již v září spouštíme další ročník Trainee programu, ve kterém mohou studenti získat znalosti a zkušenosti v různých oblastech online marketingu.
První běh ročního Trainee programu jsme pro online marketing spustili v září 2016 a postupně ho rozšiřujeme. Každý student tráví vždy půl roku v jednom z našich oddělení – např. Sklik, RTB, konzultační oddělení či reklamní systémy. Po 6 měsících rotuje do jiného týmu. Vždy se snažíme, aby se při výběru oddělení potkala představa Trainee – co se chce naučit, s naší potřebou – koho do jednotlivých týmů hledáme.
Získávání zkušeností v jednotlivých odděleních není to jediné, čím u nás Trainee rozvíjíme. Na začátku programu mají studenti možnost absolvovat dvoutýdenní obchodní školení, kde se dozví důležité informace o našich produktech a také si vyzkouší, jak komunikovat s klientem.
Pro Trainee pravidelně připravujeme workshopy na další témata v rámci online marketingu, která je zajímají. V poslední době to byla např. témata Content marketing a obsahové spolupráce, STDC nebo RTB (Úvod RTB, Sell Side, DMP, Buy Side). Aktuálně chystáme přednášky na téma Optimalizace reklamy na webech Seznam.cz a Mobilní a rich media reklama. Trainee dostali možnost absolvovat třídenní školení Skliku, které je standardně určené spolupracujícím agenturám.
Pokud se i vy chcete stát součástí dalšího ročníku Trainee programu, který startuje v září 2018, stačí se do konce července přihlásit zde. Jak hodnotí náš program přímo Trainee, se dočtete na našem blogu.