25. 7.

Seznam.cz představuje novou brandovou kampaň. Poukazuje na široké portfolio svých produktů a služeb

Seznam.cz přichází s novou image kampaní, jejímž cílem je podpořit povědomí o vybraných službách s akcentem na představení hlavních výhod jejich užívání. Kreativní koncept vychází z reálných situací, které lidé na internetu běžně zažívají, a ukazuje, jak může právě Seznam.cz s jejich řešením pomoct. Televizní kampaň doplní online, tedy další videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.

 „Chceme lidem prostřednictvím kampaně ukázat Seznam jako místo, kde mohou najít jak zajímavý obsah, tak i vyhledávat užitečné informace a bavit se. Proto představujeme vybrané služby v situacích běžného života, ve kterých se často ocitáme,“ upřesňuje Martin Klofanda, marketingový ředitel Seznam.cz. Kampaň se týká pěti produktů a dvou obsahových služeb; Emailu Profi, realitního serveru Sreality.cz, Seznam.cz Vyhledávání, nákupního rádce Zboží.cz, turistické aplikace Mapy.cz a za obsah magazínu Proženy.cz a Seznam Zprávy.

Televizní kampaň přes léto poběží formou dvou třicetisekundových hraných spotů od 25. července do 19. srpna na stanicích televize Prima, Nova a v Televizi Seznam. Videa a bannery budou také na internetu a sociálních sítích, mluvené spoty se objeví i v rádiích skupiny MMS Group. „V éteru poběží sedm tematických desetivteřinových nahrávek propagující jednotlivé služby. Předvojem televizní kampaně jsou dvě již nasazené radiové reklamy, které poutají na služby Seznam.cz Vyhledávání a Mapy.cz,“ dodává Klofanda. Kampaň bude pokračovat na podzim, kdy reklamu uvidí diváci v kinech CineStar.

Komunikační koncept připravila společnost Seznam.cz ve spolupráci s reklamní agenturou Comtech_CAN, filmovou produkci obstarala společnost Punkfilm a režie se ujal Jakub Sommer, za kamerou stál Pavel Berkovič. Natáčelo se na začátku července zejména v Praze a okolí a dílčí část se odehrála i v prostorách Národního muzea. Voiceover namluvil český herec Jan Zadražil, který propůjčil svůj hlas i předchozím kampaním firmy Seznam.cz.

Petra Dvořáková

PR specialista