Vyhledávač Zboží.cz odstartoval letní sezonu reklamní kampaní. Ukáže, kolik stojí nejlevnější doprava

Aneta Kapuciánová 9. července 2018

Internetový vyhledávač Zboží.cz odstartoval letní sezonu reklamní kampaní, která poutá na dvě novinky, díky nimž mají lidé možnost porovnat, který e-shop má například nejlevnější dopravu nebo kde si nákup mohou zdarma vyzvednout.

Kampaň bude spuštěna v polovině července a potrvá do konce léta. „Nové možnosti online nakupování na Zboží.cz lidem detailněji představíme prostřednictvím televizního spotu, video reklamy a bannerové kampaně v online prostředí i na sociálních sítích,“ říká Karel Votruba, produktový manažer vyhledávače Zboží.cz. Patnáctivteřinový animovaný spot bude k vidění na Televizi Seznam a Stream.cz, dále na YouTube či Facebooku.

 „Jak cena za dopravu, tak i způsob doručení, jeho rychlost a spolehlivost, hrají pro zákazníky stále důležitější roli při rozhodování o nákupu. Proto jsme vylepšili Zboží.cz tak, že lidem nabídneme možnost, jak rychle zjistit, kolik je doprava nebo osobní vyzvednutí bude stát při platbě předem a kolik při platbě dobírkou,“ dodává Votruba.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích