Každý vydavatel obsahu na internetu má dvě možnosti, jak na svém obsahu vydělávat. Jednou z možností je nechávat si platit za obsah přímo uživateli. V ČR je ale mnohem více využívanou formou monetizace obsahu zobrazováním reklamy uživatelům. Pro všechny majitele webů, kteří se chtějí věnovat raději tvorbě obsahu a jeho kvalitě, ale přesto chtějí z reklamy dostat maximum, máme dobrou zprávu. Seznam.cz startuje novou službu: Mediální zastupování.
Reagujeme na poptávku od našich partnerů z obsahové sítě Seznam Partner. Často se setkáváme s tím, že publisheři mají kvalitní obsah a web se zajímavou návštěvností, ale nedokáží ho sami efektivně monetizovat nebo se tomu jednoduše nechtějí věnovat.
Postaráme se o monetizaci vašeho webu
Doposud jsme partnerům dokázali poradit s optimalizací Skliku na jejich webu. Na jaře jsme ale Sklik Partner rebrandovali na Seznam Partner a nyní představujeme nový reklamní systém, díky kterému se můžeme věnovat dalším oblastem. Na weby partnerů můžeme vydávat jednak Sklik, ale i RTB reklamu, která má u inzerentů stále větší oblibu a dle světových trendů očekáváme další růst i v ČR. Díky využití našeho reklamního systému tak mohou partneři ušetřit náklady za externí řešení pro správu reklamních ploch.
To vše vede ke zvýšení výkonu reklamy a tudíž zvýšení zisků pro publishery. Navíc jim tím uvolníme ruce, aby se opravdu mohli věnovat výhradně tvorbě kvalitního obsahu a veškerou starost s monetizací nechali na nás.
Proč si vybrat Seznam jako svého partnera?
S reklamou máme velké zkušenosti. Dlouhodobě se věnujeme monetizaci našich webů, ale také partnerských webů, jejichž články již téměř 2 roky vídáte na naší Homepage Seznam.cz v sekci Další zajímavé články z českého internetu.
Dokážeme partnerům nabídnout nejen pomoc s monetizací webu, ale také jim přivádíme zajímavou návštěvnost. Seznam.cz je nejpoužívanější českou internetovou stránkou s téměř 5 miliony reálných uživatelů. Část těchto uživatelů můžeme přivést i na váš web.
V rámci mediálního zastupování se o weby dokážeme starat v plné míře exkluzivně, což nám umožní dostat z reklamy maximum, ale nebráníme se ani neexkluzivní spolupráci, kdy majitel webu prodává část reklamy sám napřímo, pokud to ovšem dává finančně smysl.
Webům poskytujeme individuální péči od výběru vhodných formátů, optimalizaci ploch, AB testování až po přípravu ploch na míru. Navíc vybrané exkluzivní reklamní formáty zařazujeme do private dealů RTB, čímž opět dokážeme zvýšit výkon plochy.
Jak se do projektu zapojit?
Jdeme cestou kvality, a proto si weby do této spolupráce pečlivě vybíráme. Pokud se chcete dozvědět více, napište na mediazastupitelstvi@firma.seznam.cz nebo se podívejte na náš nový web.
Přečtěte si článek příště jako první
Sledujte náš blog, kde pravidelně informujeme o novinkách, na Facebooku a Twitteru nebo v newsletteru, do kterého se snadno přihlásíte pod tímto článkem.
Za tým Seznam Partner
Kristýna Čechmanová