14. 8.

Seznam.cz sjednocuje pravidla reklamy

Od dnešního dne na všech službách Seznam.cz sjednocujeme pravidla pro zadávání reklamy, takže inzerovat na našich službách bude nově ještě jednodušší. Pod střechou Seznamu je řada obsahových i katalogových webů, desítky reklamních formátů a několik reklamních platforem – Sklik, Firmy.cz, Zboží.cz i Sreality.cz a další. Inzerce na nich bude mít teď jednotná pravidla. Ta jsou na všech webech a ve všech online reklamních produktech Seznamu přehledně zpracována na stránce Pravidla reklamy.

Zadavatelé se tak nebudou muset seznamovat s inzertními pravidly různých služeb a přímého prodeje zvlášť, ale bude jim stačit posouzení kvality a obsahu inzerátu podle jedněch kritérií. Cílem je ušetřit čas při cílení napříč několika inzertními systémy Seznamu.

Nová pravidla přesně definují, jaké informace musí cílový web obsahovat, aby ho bylo možné inzerovat. Součástí smluvních podmínek všech inzertních služeb je povinnost tato pravidla dodržovat.

Při sjednocování pravidel jsme také některá z nich aktualizovali. V Skliku je například nově možné při dodržení podmínek inzerovat paintballové a jiné sportovní zbraně. Dochází také k nové definici zavádějícího sdělení a obsahu, která zajistí, aby byla reklama na Seznamu ještě víc férová k uživatelům a čtenářům. Zadavatelé, jejichž reklamy z RTB byly na webech Seznamu blokované, mají možnost si v pravidlech snadno ověřit, co musí splňovat, abychom je odblokovali.

V pravidlech jednotlivých služeb zůstaly jen podmínky specifické pro konkrétní službu (náležitosti XML feedu Zboží.cz, povolená velká písmena v textových inzerátech Skliku aj.)

V souvislosti s tím dochází i ke změně obchodních podmínek, které upravují tyto body:

2.4. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout, pozastavit a/nebo zrušit zveřejnění reklamního sdělení, pokud:

– 6. Je reklamní sdělení v rozporu s Pravidly reklamy v Seznamu dostupnými zde.

2.5. Zadavatel je pro reklamní sdělení povinen dodržovat Pravidla reklamy v Seznamu dostupná zde. Pravidla reklamy v Seznamu se použijí jak na stávající reklamní sdělení, tak i na nově objednané reklamní kampaně.

S inzerenty, kterých by se měly změny dotknout, již byli v kontaktu obchodní zástupci Seznamu. Přesto však doporučujeme se s Pravidly reklamy seznámit stejně jako s aktuálními Obchodními podmínkami, aby s nimi vaše inzerce byla i v budoucnu v souladu.

Věříme, že se nová Pravidla reklamy stanou přehledným a užitečným pomocníkem pro všechny naše klienty.

Seznam.cz