Branding – první výsledky formátu, se kterým se na internetu neztratíte

23. 7. 2018 jsme vám zpřístupnili prémiový formát, který obklopuje obsah webových stránek – Branding. Nyní bychom se s vámi rádi podělili o první výsledky, kterých dosahuje.

Pokud jste nezaregistrovali možnost vložení nového velkého „banneru” do svých Sklik účtů, připomínáme, že se jedná o formát, který svým rozměrem 2000×1400 px patří do těch bezpečně nepřehlédnutelných. Je obzvláště vhodný pro ty, kteří chtějí zviditelnit svou značku nebo dát světu vědět o svém novém produktu či službě. Představení formátu si můžete připomenout v předešlém článku.

Aktuální stav a první výsledky

Již 3 měsíce uběhly od zpřístupnění formátu všem inzerentům. A kolik vás aktuálně je? Branding k tomuto dnu využívá více než 300 inzerentů, což je skvělý start. Jste mezi nimi i vy?

Jakým způsobem nejraději cílíte?

Kde se Branding zobrazuje

Prvními weby, kde se Branding zobrazoval byly Novinky.cz, Echo24.cz a ČeskéNoviny.cz. Soupis se v tuto chvíli rozrostl o AutoŽivě.cz, AutoForum.cz, Czechcrunch.cz, Dřevostavitel.cz, GamePress.cz, Hobby.instory.cz, JenCestování.cz, JenŽeny.cz, Lui.cz a MovieZone.cz. Brzy se můžete těšit na rozšíření o další weby od Seznamu a jeho partnerské sítě.

Nastavte cílení na zájmy, zájmy o koupi či retargeting. Branding se bude zobrazovat vašim potenciálním zákazníkům na každém webu, kde to bude možné. Nebudete tak muset neustále rozšiřovat cílení o domény webů, které budou přibývat postupně.

5 optimalizačních tipů

1.Ceny Brandingu vydávaného skrze Sklik se mohou v čase měnit, a to hlavně v závislosti na sezóně. Doporučujeme nastavit CPT 130 až 150 Kč, aby se vaše kampaně nepřestaly zobrazovat.

Aktualizace leden 2019: Doporučujeme nastavit CPT od 180 Kč, aby se vaše kampaně nepřestaly zobrazovat.

2. Omezte počet zobrazení reklamy jednomu uživateli. Nejvyššího CTR jsme dosáhli s nastavením frekvence do 5 zobrazení jednomu uživateli za den.

3. Zpřesněte cílení pomocí zájmů vaší cílové skupiny, nebo konkrétních kategorií stránky, kde se vaše cílová skupina pohybuje – např. Novinky.cz/cestovani.

4. Mějte dostatečný denní rozpočet kampaně, abyste oslovili co nejvíce potenciálních zákazníků. Pro Brandingové kampaně doporučujeme mít rozpočet alespoň 500 Kč/den.

5. Pokud se vám inzerce nezobrazuje po celý den z důvodu nízkého rozpočtu a nemůžete ho navýšit, omezte zobrazování reklamy pomocí časového plánování v době, kdy máte vypozorováno, že vaši zákazníci reagují na reklamu nejméně, např. od půlnoci do 6 hodin ráno apod.

Chcete vyzkoušet Sklik Branding, ale nemáte možnost si vyrobit grafiku? Máme pro vás řešení. Stačí se obrátit na svého obchodního zástupce a poptat výrobu u našich profesionálních grafiků.

Za celý tým Skliku Petr Novák

Sdílet na sítích