Nová infografika z dílny Seznamu nakoukla pod pokličku mobilní reklamě

Eva Libichová 16. října 2018

Mobilní telefon se během posledních let stal nepostradatelným společníkem našich životů. Využíváme ho v nejrůznějších situacích. Počínaje čekáním na ranní tramvaj, přes nakupování nových kousků do našich šatníků, až například po hledání kontaktu na odtahovku při defektu na dálnici. Role mobilu je, jednoduše řečeno, čím dál výraznější. A to jak pro ty, kteří prostřednictvím displeje obsah konzumují, tak i pro naše inzerenty. Nejen pro ně je určena nová infografika, kterou společně připravili specialisté mobilní a cílené reklamy.

Mobilní reklamu lze v našem portfoliu zakoupit nejen prostřednictvím Skliku, ale také napřímo (garantovaně) a programaticky (RTB). K dispozici jsou přitom standardní formáty typu Mobilní Square Premium, interaktivní (tzv. rich media) formáty, které uživatele propojí se značkou klienta například za pomoci hry a populární nativní formáty zasazené do obsahu stránky tak, aby působily maximálně přirozeným dojmem.

Při tvorbě infografiky jsme zjistili, že český národ nejvíce využívá pro prohlížení webů z rodiny Seznam.cz smartphony značky Samsung. V první pětici jsou hned 4. Jejich hegemonii narušuje jen model P70 čínské značky Lenovo. Operačním systémům pak vládne s náskokem Android. Výraznější softwarové zastoupení má už jen iOS z dílny Applu. Další operační systémy (Windows Mobile, Blackberry OS) jsou zastoupeny minoritně.

Díky klasifikaci našeho interního systému vám infografika prozradí nejčastější zájmy uživatelů Seznam.cz. Prohlédnout si v ní ale zároveň můžete i podíly návštěvnosti z jednotlivých krajů nebo to, jak se návštěvnost mění v průběhu dne a týdne. Třešničkou na dortu přiložené infografiky je přehledně zpracované socio-demografické složení uživatelů jednotlivých služeb z portfolia Seznam.cz. A to včetně počtu jejich reálných uživatelů.

Sdílet na sítích