Sreality.cz byly generálním partnerem devátého ročníku Realitního kongresu, kterého se účastnilo 600 návštěvníků z řad realitních kanceláří. V rámci půlhodinové prezentace Milan Šmíd, manažer Zboží.cz a inzertních služeb, seznámil posluchače s tématem „Efektivní inzerce“.
V rámci své prezentace ukázal chování uživatelů na serveru Sreality.cz.
Seznámíme vás s několika body:
- Rozdíly ve vyhledávání typů nemovitostí v rámci České republiky.
- Průměrné nabídkové ceny bytů 3+1 v rámci České republiky inzerované na Sreality.cz.
- Mezi nejnavštěvovanější dny na serveru Sreality.cz patří úterý a čtvrtek mezi 20. a 21. hodinou. Uživatelé si při jedné návštěvě prohlédnou průměrně až 9 stránek.
Dále Milan představil novou případovou studii. Vznikla ve spolupráci s PONTE reality a společností Realman, který pro Seznam.cz vyvíjí realitní software. Případová studie názorně ukazuje, jakým způsobem je možné doměřit efektivitu inzerce u jednotlivých inzertních serverů, až na finální zisky realitní kanceláře.
Kompletní případovou studii najdete na Seznam reklamě.
Všem, kteří se s námi podělili o zpětnou vazbu, ať již na kongresu či následně přes obchodní zástupce nebo mediální sítě, velice děkujeme. Jsme rádi, že vás téma zaujalo a prezentaci hodnotíte převážně pozitivně.
Kompletní prezentaci naleznete zde.
Těšíme se na setkání na dalším ročníku Realitního kongresu.
Tým Sreality.cz