Pozornost v druhé polovině března v digitálním marketingu jednoznačně patřila Marketing festivalu. Na obřím pódiu Kongresového centra v Praze se vystřídalo nemálo zajímavých osobností, kteří rozhodně měli co říct.
I my jsme se zúčastnili jedné z nejzásadnějších marketingových akcí tohoto roku, která probíhala v termínu 20.–22.března 2019. Návštěvníci festivalu u nás ve stánku mohli nejen ochutnat výtečnou kávu, ale také si mohli udělat fotku na památku a rovnou vytisknout. Ve stánku, neboli virtuální kavárně, bylo po celý den rušno a to i v době přednášek.
Pátečním přednáškám předcházel workshop Ondry Sitty, který v Seznamu vede projekt Seznam Native, na téma „Novinářský mindset jako základ kvalitního obsahu“. Workshop byl rozdělený do čtyř částí. V první části účastníci nahlédli pod pokličku Seznamu. Dozvěděli se, co je nativní reklama a k čemu se hodí, jaké jsou možnosti v obsahovém marketingu. V dalších částech měli možnost si sami vytvořit kampaň založenou na kvalitním obsahu, kterou si poté společně odprezentovali a vyhodnotili.
Těšíme se na další ročník, na kterém rozhodně nechceme chybět.
Tým Seznam.cz