14. 5.

Sklik výzva – Ověření: Efektivní práce s obsahovou sítí

Na základě Sklik výzvy pro naše Certifikované agentury jsme se rozhodli spustit soutěž i pro naše Ověřené agentury a freelancery. Nyní se tak můžete setkat s Sklik výzvou – Certifikace a Sklik výzvou – Ověření.

A teď k tématu výzvy Efektivní práce s obsahovou sítí! V obsahové síti Skliku oslovíte 95 % lidí na českém internetu na více než 3 000 webů. Je to skvělý způsob inzerce, pokud chcete rozšířit zásah svých kampaní, vyvolat poptávku po svých produktech nebo službách a zároveň díky ní posílíte znalost a důvěryhodnost své značky. A to je jen krátký výčet důvodů, proč jsme se rozhodli vyhlásit výzvu pro naše Ověřené agentury a freelancery na téma Efektivní práce s obsahovou sítí. Ukažte nám, jak skvěle pracujete s obsahovou sítí napříč svými klienty. Porota bude hodnotit dále také to, jaké typy cílení používáte a jak pracujete se strukturou kampaní/sestav.

Kolik Ověřených agentur a freelancerů zvedne pomyslnou rukavici a utká se o titul Mistra obsahovky? Věříme, že budete jedním z nich právě vy.

První pravidlo je jasné – dveře do naší soutěže mají otevřeny všechny Ověřené agentury a freelanceři.

Pokud jste jedním z nich, tak se nezapomeňte přihlásit do 20. 5. 2019 na sklikvyzva@seznam.cz a to nejpozději do 23:59 hodin. Není třeba žádné dlouhé vysvětlování, prostě nám napište, že jako agentura/freelancer XYZ jdete do toho.

Pro účely naší výzvy jsme sestavili porotu. Ta se odborným okem podívá na všechny účty u vašich klientů Skliku a nejpozději 21. 6. 2019 vyhlásí, kdo se dostal na vítěznou příčku.

Odměnou výherci bude prezentace úspěchu na blogu i sociálních sítích Seznamu a samozřejmě neoficiální titul Profíka na obsahovou síť v Skliku. A vám dorazí sladká odměna a drobný merchandise společnosti Seznam.cz. Kompletní pravidla soutěže najdete tady.

Za tým Sklik Jakub Loula a Jan Zvolánek