Odborná porota hodnotila, jak jednotlivé přihlášené certifikované agentury u svých klientů využívají Branding v Skliku. Mimo jiné, jak pracují s cílením a zpracováním kreativy. Vítězem se stala agentura KOFEIN. Porotu nejvíce zaujala strategie a výsledky u klienta Asombroso.cz.
Více o klientovi a strategii nám popsala Anna Bláhová z agentury KOFEIN:
„Asombroso.cz nabízí tělovou a pleťovou kosmetiku spolu s parfémy z dílny českého návrháře Osmanyho Laffity. Kosmetika je vyrobena v České republice, bez parabenů a je netestovaná na zvířatech. V obsahové síti Skliku klient doposud využíval pouze klasické bannery a kombinovanou reklamu.
Primárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce klienta a oslovit především nové uživatele, kteří web klienta dosud nenavštívili. Branding byl z hlediska dohodnutých cílů ideálním formátem.
Spolu s klientem jsme definovali cílovou skupinu – jednalo se o uživatele se zájmem o kosmetiku a showbusiness. Kromě behaviorálních charakteristik uživatelů jsme ale cílili také na konkrétní weby, které byly pro cílovou skupinu relevantní.
Oproti klasickým bannerům v rámci akvizičního cílení se nám zvýšilo CTR o 47,61 %. Zároveň o 8,31 % klesla míra okamžitého opuštění. Velice pozitivní bylo složení uživatelů, kteří přešli na web klienta – z 98 % se jednalo o zcela nové uživatele.
Z hlediska výkonu hraje u brandingu důležitou roli jeho zpracování. Doporučujeme tedy testovat různé varianty a pracovat zejména s umístěním výzvy k akci, kterou by uživatel měl mít stále na očích.“
A za skvělou práci patří zasloužená odměna. Zástupce agentury jsme pozvali na luxusní snídani přímo k nám do centrály Seznam.cz a to včetně komentované prohlídky budovy, redakce Televize Seznam, Proženy.cz a dalších míst. Bylo to opravdu příjemné setkání a už se tu s organizátory Sklik výzvy těšíme na vítěze té další. 😊
Za agenturu KOFEIN Anna Bláhová, za tým Sklik Jakub Loula a Jan Zvolánek