V rámci neustálého zdokonalování našich služeb pro klienty a čtenáře, představujeme nový interaktivní prvek – Vistag. Bude umístěn v redakčních článcích na webu Proženy.cz. Čtenáři snadno poskytne informace o nabízeném produktu a usnadní cestu k nákupu.
Vistag je aktivován najetím myši (mouse-over) na vizualizovaný produkt. Zobrazí se žlutá ikona Vistagu, která připomíná papírovou cenovku. Ve Vistagu se zobrazí název produktu, cena a link do e-shopu. Výhodou Vistagu je zapojení čtenáře do produktu klienta. Čtenář stráví s článkem více času, čímž se zvýší možnost nákupu. Do Vistagu je možné nasadit konverzní kód a konverze měřit přesněji.
„Vistag je řešení umožňující jednoduše a efektivně vytvořit konverzní prostor tam,kam pozornost lidí směřuje nejvíce, a přitom zůstává nevyužit – k obrázkům. Díky Vistagům je upoutána návštěvníkova pozornost, ale zároveň nenarušují informační ani hodnotovou rovinu fotky. Návštěvník tak jednoduše a intuitivně získá přehled o produktech či službách obsažených ve fotce a může je rychle nakoupit,“ říká Přemysl Koudela, zakladatel a CEO Vistagu.
Vistag je nabízen klientovi jako samostatný produkt k redakčnímu článku. Jeho cena se liší v závislosti na počtu objednaných článků. Účinnost Vistagu se potvrdila. Díky intuitivnímu umístění Vistagu do obrázku, ho čtenáři využívají přirozeně. Výsledky prvních článků s Vistagem na Proženách nám jeho efektivitu potvrdily:
Průměrná čtenost článků s Vistagem: 96 700 (garance 40 000)
Průměrný počet mouse-overů na článek: 8 851
Mouse-over rate: 9,14 %
CTR: 2 %
Vistag čtenáři přiblíží produkt na obrázku a zvýší šance nákupu. U čtenáře vzbudí zájem o produkt a stráví s ním tak více času. Vistag se umístí na nevyužitá místa na obrázcích. Redakční články portálu Proženy.cz přispějí k personalizaci článku.
Kristýna Bezděková