25. 9.

Díky frázové shodě teď oslovíte více potenciálních zákazníků

Od 1. října 2019 upravujeme chování frázové shody. Nově se budou slova v této shodě vztahovat i na dotazy, které obsahují slova v jiném tvaru, než jak jsou formulovaná klíčová slova. Podívejte se, jak se nově bude frázová shoda chovat.

Na začátku příštího měsíce se budou klíčová slova ve frázové shodě zobrazovat i lidem, kteří hledali slova jinak vyskloňovaná a v jiném čísle (jednotném, množném).

Co změna přinese

Nebude potřeba zadávat relevantní klíčová slova ve frázové shodě ve všech možných tvarech, ve kterých je může potenciální zákazník vyhledávat. Takové nastavení je pracnější, importované soubory jsou větší a práce s exportovanými kampaněmi náročnější. Tímto vám zjednodušíme práci.

Inzerentům u frázové shody rozšíříme zásah a pomůžeme jim oslovit více relevantních zákazníků (v řádu jednotek procent).

Co když má skloňované slovo jiný význam

Nad inzercí máte plnou kontrolu a můžete si nežádoucí spojení vyloučit pomocí vylučujících klíčových slov. Chování vylučující frázové shody zůstává a nežádoucí spojení je možné vyřešit vyloučením jednoho slova.

Příklad:

Využíváte klíčové slovo „byty” a nechcete se zobrazovat na dotaz obsahující být. V takovém případě je třeba vyloučit – „být”. Sklik pak klíčové slovo nebude zobrazovat na žádné spojení, které toto slovo obsahuje.

Připomínáme, že vyloučit slovo ve frázové shodě v podobné situaci bylo potřeba i dosud, pokud využíváte volné shody.

Chování přesné shody se nijak nemění. Přesný popis všech používaných shod klíčových slov najdete v nápovědě.

Za celý tým Skliku David Velechovský a Martin Lohner