Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Počínaje dneškem mají všichni inzerenti v Skliku možnost využívat nového typu reklamy. Ten spojuje výhody efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu a možnosti oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Jak Dynamický banner vypadá a jak vám pomůže?
Již třetí rok máme v Skliku možnost využívat dynamického retargetingu. Z pohledu konverzí se jedná o jeden z nejvýznamnějších kanálů. To, že oslovujete stávající uživatele svého webu, je však zároveň jeho limitem. Abyste toto publikum relevantních návštěvníků efektivně rozšířili, přinášíme vám Dynamický banner.
Pro uživatele vypadá velmi podobně jako Dynamický retargeting. Zobrazované nabídky však pochází ze skupiny produktů, které jste si zvolili sami. Díky nově přidané podpoře šablon si jako inzerent můžete banner nastylovat – zvolit barvy jednotlivých prvků, font písma a vložit Popis, který se bude zobrazovat u šablon a díky kterému můžete zákazníky lépe nalákat.
V případě, že máte ve feedu vyplněné hodnoty u značky <LIST_PRICE>, bude se u nabídek navíc zobrazovat původní cena, případně vypočtená sleva vůči ceně, za kterou nabídku nabízíte.
V neposlední řadě šablony podporují vlastní popis nabídky, kam můžete propsat vaše konkurenční výhody, případně slogan týkající se skupiny produktů přiřazených k dané šabloně.
Snadné nastavení
Prémiový reklamní prostor
Bez příplatků
Relevantní návštěvníci
Je to snadné. Pokud již využíváte Produktových inzerátů nebo Dynamického retargetingu, feed již máte.
Připomínáme, že Dynamický retargeting a Dynamický banner mohou využívat i inzerenti, kteří nejsou e-shop. Např. cestovní kanceláře, prodejci automobilů, realit, slevové servery atd.
Nejprve je třeba vytvořit šablonu – zadejte požadované barvy a vložte slogan. Šablonu následně přiřaďte do produktové kampaně. Aby se kampaň vydávala, je ještě potřeba zvolit cílení a vytvořit alespoň jednu produktovou skupinu.
Podrobné informace k nastavení včetně dalších doporučení najdete v nápovědě k Dynamickému banneru.
„Dynamický banner přináší skvělý poměr cena/výkon. Za nižší cenu za proklik oproti klasické obsahové reklamě se nám podařilo získat relevantní publikum se kterým můžeme dále pracovat pomocí retargetingu. Osvědčilo se nám cílení na zájmy o koupi a umístění a důkladná selekce produktů. U klienta Chyť a Pusť nám DB přináší i nezanedbatelnou část konverzí.“
Markéta Gramesová, PPC team leader, AdVisio
„Dynamický banner testujeme v rámci retargetingového cílení. Tento typ propagace plní již dle prvotních výsledků klientem stanovené cíle a přivádí nám konverze s velmi dobrým konverzním poměrem.”
Tomáš Kraus, PPC specialista, Agentura Kofein pro klienta Florea.cz
„Dynamický banner v Skliku nám umožňuje efektivně oslovit nové zákazníky a určitě budeme výhod Dynamického banneru využívat i v budoucnu.”
Lukáš Matouš, jednatel společnosti CREDITSHOP s.r.o., která se zabývá prodejem zahradní techniky a zahradního nábytku
Za celý tým Skliku David Velechovský